Duke Nukem Forever

Duke Nukem Forever

Návrat kráľa, aký sme si neželali ani v tých najtemnejších predstavách...

17.06.2011 13:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 8

Zaklínač 2: Vrahové králů

Zaklínač 2: Vrahové králů

Prvý herný Zaklínač síce nemal bezproblémový vývoj a šnúra odkladov ktorá ho postihla rozhodne nebola malá, avšak v deň svojho vydania boli všetky vlny skeptických nálad a negatívnych predpovedí umlčané. Witcher z dielne poľského CD Projektu nám totižto priniesol RPG tak hutné a tak surové, že v danom okamihu nemal na trhu prakticky žiadnu konkurenciu.

14.06.2011 15:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

SHIFT 2: Unleashed

SHIFT 2: Unleashed

Vodičský preukaz mám už nejaký ten piatok a musím uznať, že nejaké racingy sa zážitku z reálneho šoférovania neblížia ani na milión kilometrov. To vzrušenie a ten adrenalín, keď sa rútite 150kou v protismere a oproti vám si to veselo šinie nejaký ten statný nákladiak, ten pocit, keď vám ide doslova o život a vy si to aj tak užívate, to sú skrátka zážitky, ktoré vám nejaká digitálna zábava nemôže poskytnúť. Áno, mám rád nebezpečnú jazdu a keď mám v zákonných intenciách danú voľnosť, nebojím sa z auta vyžmýkať úplne maximum.

12.06.2011 14:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

Top Spin 4

Top Spin 4

Moje pokusy stať sa profesionálnym tenistom skončili relatívne rýchlo - po sérii skúšobných "pinkačiek" s polo-profesionálnym hráčom som si tak nešťastne vytkol členok, že inak ako neodvratným "skretchom" a následnou návštevou neďalekej pohotovosti to skončiť ani nemohlo. Holt to známe "športom k trvalej invalidite" sa u mňa takmer do bodky naplnilo, čoho dôkazom bola aj fešná sadra, spevňujúca miesto bolestivého vytknutia.

10.06.2011 15:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

Dirt 3

Dirt 3

Štartové pole je prázdne. Som posledný závodník, ktorého čaká druhá etapa náročnej rally Fínska. Hrejivý západ slnka rozjasňuje vzdialený horizont a spolu s co-pilotom cítime, že dnes je víťazstvo naše. Veď prečo by aj nemalo byť? Naše Mitsubishi Lancer Evo X nemá medzi súťažiacimi žiadnu vážnejšiu konkurenciu a tak je úroveň nášho sebavedomia impulzívne tlačené do priam závratných výšin. Blíži sa ale okamih pravdy - červená, červená... zelená!

03.06.2011 16:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

LEGO Pirates of the Caribbean

LEGO Pirates of the Caribbean

This is the tale of the Captain Jack Sparrow“ spieva v najnovšom spoof klipe z produkcie Lonely Islandu (humorné video nájdete TU – odporúčam!) svetoznámy spevák Michael Bolton a ja mu musím dať jednoznačne za pravdu. Piráti z Karibiku by boli bez postavy extravagantného kapitána Sparrowa len z tretiny tak zábavnými akými boli a rozhodne si to uvedomili a uvedomujú aj samotní filmoví producenti, ktorí príbeh nového dielu s názvom “V neznámych vodách“ vystavali práve so zreteľom na Deppov charakter.

27.05.2011 15:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

L.A. Noire

L.A. Noire

Pred niekoľkými rokmi pustila platená televízna stanica HBO do vysielania seriál, ktorý si od svojich divákov žiadal predsa len viac myšlienkového zaťaženia, než to robia povrchné "Emerické" výplachy typu CSI, NCIS či Kosti. The Wire, ako sa detektívna séria priamo z dielne uvedenej stanice volala, totižto popisovala prácu Baltimorských detektívov bez akýchkoľvek high-tech nerealistických stupidít – prácu ktorá bola plná idiotských byrokratických prekážok, korupcie, mocenských bojov a hrozivých kompromisov, ktoré síce problém z krátkodobého hľadiska na pár týždňov či mesiacov vyriešili, avšak z hľadiska dlhodobej časovej osi boli neúčinnými a vhodnými akurát tak na personal branding vplyvných osôb, než na zabezpečenie všeobecné blaha spoločnosti.

23.05.2011 17:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

Posel Smrti 3

Posel Smrti 3

Nastal čas dať definitívne zbohom príbehom z prostredia anglickej dedinky Willow Creek. Nemecké Cranberry uzatvára významnú kapitolu adventúrnej scény, na ktorej to všetko pred ôsmimi rokmi začalo české Future Games. V poradí už tretia časť adventúry Posel Smrti napokon prichádza do našich končín a aj napriek niekoľkým odkladom sa čakať rozhodne oplatilo.

16.05.2011 00:00, Juraj "Duri" Dolniak, Komentárov: 0

Hockey Arena 2011 HD

Hockey Arena 2011 HD

Hovorí sa, že po boji je každý víťazom. Vieme to ale povedať aj o našich hokejistoch? Tých hokejistoch, ktorí počas aktuálne prebiehajúcich majstrovstiev sveta v ľadovom hokeji dokázali vyhrať iba svoj prvý a posledný zápas?

15.05.2011 18:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

ArkanoArena

ArkanoArena

Kto by si nepamätal na ukrutný žrút času zvaný Arkanoid? Hra, ktorá sa inšpirovala v legendách rokov 70-tych akými boli Pong či Breakout (oba tituly z dielne Atari) priniesla na svoju dobu priam ideálny mix chytľavej hrateľnosti a vizuálnej originality, čím si ihneď vyslúžila pozornosť vtedy ešte relatívne drobnej hráčskej verejnosti.

12.05.2011 13:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

Gray Matter

Gray Matter

Čo všetko môže spôsobiť jedna daždivá noc, pokazená motorka a prekliata cestovná tabuľa? Samantha Everett, tá by o tom vedela rozprávať...

10.05.2011 12:00, Juraj "Duri" Dolniak, Komentárov: 0

Operation Flashpoint: Red River

Operation Flashpoint: Red River

Pôvodný Flashpoint bol darom z nebies. Vysoko realistická taktická akcia z dielne českých Bohemia Interactive Studios priniesla na svoju dobu priam unikátny herný zážitok, ktorý sa nebál žiadať od hráčov viac, než len rýchle reflexy a dobrú mušku. V podstate je možné povedať, že všeobecný záujem o realistické akcie vznikol práve u prvého Flashpointu a je preto viac než logické, že význam tejto značky sa snaží prinášať ďalším generáciám aj firma Codemasters, ktorá prebrala nad sériou “oťaže“ a v týchto dňoch nám servíruje v poradí už druhý titul, honosiaci sa názvom Operation Flashpoint.

05.05.2011 13:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

Mortal Kombat

Mortal Kombat

Čelím nebezpečnému protivníkovi – obávaný Quan Chi z Netherrealmu sa už neraz ukázal byť viac než dôstojným súperom a dnes, kedy ma jeho smrť delí od semi-finálového zúčtovania s princom Gorom, bude nastávajúca bitka naozaj skúškou ohňom.

28.04.2011 13:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0

Portal 2

Portal 2

Portal 2 je bez diskusií majstrovským dielom. Majstrovským dielom, ktoré možno aj práve vďaka svojim prirodzeným nedokonalostiam (ak aj nejaké drobulinké vôbec sú) vysoko vyčnieva nad tým, čo dnes považujeme za kvalitatívny štandard. Ved viete – dychberúci audio-vizuál, nepretržitý prísun WOW efektov, šialený spád... skrátka, herné atribúty, ktoré tak nesmierne príznačné pre žáner lineárnych FPSiek.

24.04.2011 15:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 1

Mass Effect 2: Arrival (DLC)

Mass Effect 2: Arrival (DLC)

Nápad premostiť príbeh medzi druhým a tretím dielom série Mass Effect sa zdá byť na prvý pohľad zaujímavý. Hlavne sa svojim spôsobom jedná o zaujímavé využitie DLC platformy na previazanie jednotlivých dielov. Otázkou však ostáva, či realizácia nezaostáva za očakávaniami, ako sme si v poslednej dobe od Bioware akosi navykli.

15.04.2011 16:00, Michal "MickTheMage" Nemec, Komentárov: 4

Rage: Mutant Bash

Rage: Mutant Bash

Mnohým nezainteresovaným by sa mohlo zdať, že FPSky sú z hľadiska ovládacej schémy pre tablety skrátka nevhodné. Veď predsa, na to, aby ste mohli v uvedenom žánri ako tak sláviť úspechy, musíte sa nielen dobre pohybovať a obzerať, ale taktiež aj strieľať, meniť zásobníky či hádzať granáty, čo je bez adekvátnej zásoby tlačítok či kláves zdanlivo neriešiteľnou prekážkou...

12.04.2011 17:00, Boris "Blade" Kirov, Komentárov: 0