23.12.1999 00:11, WIN, Komentárov: 0

Omicron: Nomad Soul

Na začiatku sa k vám na monitor prirúti taký chlapík, najprv som si myslel, če autori boli tak nafetovaný, če ani nevedeli originálnejšie začať, než tým, že pribehne chlapík a začne hovoriť , že ptorebuje moju pomoc. Nevadí ale stalo sa, Mesto ako Omikron si žije v nám paralernom svete. Tým že je tam veľa ľudí a aby nedšlo ku kríze, mesto ovláda ich pocity ...

Omicron: Nomad Soul

Výrobca Quantic Dream
Distribútor Eidos
Procesor P-266
Pamať 64 MB
HDD 270 MB
Systém WIN 9x
Akcelerátor Áno
Multi play Nie
Typ Hry Action
Imidž je nanič, počúvaj smäd, Omicron
94%
Ták a konečne je tu jedna z tých revolučných hier, ktorých reklama dopredu predchádza, ale narozdiel od komerčných grcov, to to je dobré. Ak ste videli Blair Witch je tu podobná neotrelá štipka originality.

O Omikrone sa vedelo čo chce a čo bude zač nejaký ten rok. Vlastný živý svet žijúci si svojim životom a podobné fámy. Bohužia, teda chvalabohu je to pravda.

Na začiatku sa k vám na monitor prirúti taký chlapík, najprv som si myslel, če autori boli tak nafetovaný, če ani nevedeli originálnejšie začať, než tým, že pribehne chlapík a začne hovoriť , že ptorebuje moju pomoc. Nevadí ale stalo sa, Mesto ako Omikron si žije v nám paralernom svete. Tým že je tam veľa ľudí a aby nedšlo ku kríze, mesto ovláda ich pocity, myšlienky a čistí ich. Normálne každý večer vám scanner očistí hlavu od nekalých myšlienok. No ehm ľudia sú svine a niekto to zneužíva vo svoj prospech. Dvojica detektíkov Kai a Dan to za čali rozpitvávať. a stopy viedli k stopám niekde vysoko. Preto ich radašej nadriadený poslal na samovražednú akciu.Ktorú samozrejme nemajú prežiť, osud chcel a otvorila sa časová brána a tak sa ten nafetovanec dostal až. na môj monitor. Ževraj sa mám do neho prevtelieť teda moja duša.

Tak idem tam, a hneď ma prepadol nejaký démon a chcel vycuckať moju duašičku, ešte dobre, že príšiel policajný mech. Potom nasledovala prechádzka domov a zisťovanie čo je vo veci. Som Kai policajt, ale to je vlastne jedno, lebo ak ma zabijú prevtelím sa do najbližšieho živého človeka. Teda nejaká zvláštna fixacia na postavu sa nekoná, lebo úlohou je vyriešiť daný prípad v Omikrone. Hoci časom sa vaša postava zdokonaľuje, teda niečo na spôsob RPG :). Vyzerá to pekne, ale až. taký boss nieste, lebo tu obsmàdajú taký démoni čo cucajú podobné neposedné duaše ako ste vy.

Velice fajn stať sa hocikým v meste, sestrou, policajtom vodičom , mesto je veľké a živé. Každý človek sa snaží vyzerať inak a inak hovoriť, vážne nesrandujem. A neverili by ste koľko rozličných budov je v meste, Obytné domy, supermarkety, klenotníctvo, nemocnica, proste balada, a všade sa aj dá vojsť, teda skoro všade.

Systém v Omikrone je prepracovaný dosť rozumne. Je to dose. veľké mesto, preto každá postava má na ruke pripevnený počítač kam si ukladá informácia, materializuje a deamterializuje predmety a ukladá si ich do pamäte, ale samozrejme môže si zavolať (takže to má aj mobil , ja to chcem ) jeden z taxíkov, ktoré slúžia ako prepravný prostriedok v meste. Tento svet má aj svoju menu, peniaze za ktoré sa dá aj nakupovať. Perfiš.

Toto je jedna vec, no za najrevolučnejašie pokladám spracovanie. Omikron je spojením vľetkých obľúbených druhov hier dokopy.Nie nezľaknite sa, nejde o bezduché spojenie niekoľkých hier, ako to bolo v istom Oil Empire a podoných shitoch.

V prvom rade hrou prechádzate v adventure mode, teda v štýle Tomb Ridera, len trošku reálnejašie bez všelijakých sált a výkonov super mana.Môžete používať predmety, kombinovať ich, ale akcia sa tu konať. nebude.To sa hra potom prepne do iného môdu. V zásade su dva akčné môdy. Jeden je bežný, teda ak sa stretnete na ulici z bandou nejakých ******, tak sa hra prepne do priameho pohľadu ala Quake a strieľača začína. Keď týchto sráčov odbavíte a natrafíte na nejakého väčšieho bossa sa hra prepne do takzvaného môdu ala Tekken. Prosten normálne karate. Lebo boj muža s mužom je najvýznamnejšou poctou. Tento Boj sa ovláda okrem šipiek 4 klávesami pre údery a kop, teda pre každú končatinu jednen kláves. A poviem vám, že tých kómb a úderov je požehnane. Tekken sa môže hanbiť.

Hra prechádza postupom času do úplne iného uhla, skoro plná realita voľnoseť pohybu a rozprávania sa z pocestným to robia real. A ako v každej hre nesmie ani grafika zaostávať. Tá je na tom vo všetkých môdoch dobre. S 3D kartami problémy nerobí a v prelínaní objektov je na tom lepašie ako samotný Shit Rider. Dokonca aj animačky, ktorých je požehnane sú fasa I keď sú in-engineové

Ale čo by bol svet bez hudby. Ako sa hovorí, nemému decku ani vlastná mať nerozumie a čo byt to bol za svet keby bol nemý. A nemyslím ozvučenie, to som už spomínal, že postavy majú hlasy a vlastne všetko vydáva zvuky. Zaujímavá je skôr hudba. Na soundtrack si dotiahli samotného Davida Bovieho.Nič som od neho v živote nepočul, lebo fotrovskú hudbu nepočúvam ,ale vyhral sa s tým chlapec a teda mi na neho zostane jedna milá spomienka.

Načo ešte čakate? Na nejakú chybu, ktorou to tu celé pre navnadených čitateľov zhodím ,ako je v mojom dobrom zvyku. Tak váš návyk asi sklamem, nič také. Bohužial neni to 100% lebo nejaké moje pocity mi hovoria, že to ešte neni ono. Hrateľnosť je značková a neoplatí sa ďalej vás zdržiavať.

Ak vynájdete niekto spôsob ako sa do toho sveta dostae. inak ako cez monitor, dajte vedieť

WIN