30.10.2008 00:00, DKF, Komentárov: 7
LittleBigPlanet
Jedno príslovie hovorí, že na veľkosti nezáleží. Či je to aj pravda, to tu teraz nebudem rozoberať, teraz sa totiž budeme venovať hre. Hre, ktorá sa na začiatku snažila upútať svojou maličkosťou, ale skončila prerastená do obrích rozmerov.
Áno je to tak. Hra LittleBigPlanet od vývojárskeho štúdia Media Molecule, bola pôvodne plánovaná ako PSN sťahovateľná hra. No ako šiel čas a vývoj na hre pokračoval, tak sa v Sony a následne aj v Media Molecule rozhodli, že toto bude plnohodnotná hra vydaná na Blu-Ray diskoch. No tu táto rozprávka o raketovom výstupe jednej hry na piedestál slávy nekončí. LBP totiž získala ešte pred samotným vydaním v Sony takú pozíciu, že sa rozhodli z hlavnej postavičky tejto hry, ktorá sa mimochodom volá Sackboy, urobiť maskota PS3. Avšak podarí sa im to? Neprecenili možnosti a silu tejto hry? O tom si povieme teraz.
Priznám sa. Osobne som hype okolo tejto hry bral vlažne, ba dokonca niekedy až záporne. Reklamné výkriky o revolúcii, tvorivosti, zábavnosti, genialite a ešte milión superlatívov k tomu, ma už za tie roky nechávajú minimálne chladným. No a po (teda aspoň pre mňa sklamaniach) typu Spore som nič extra ani neočakával.
Aké však bolo moje prekvapenie po niekoľkých hodinách hrania...
No ale poďme ešte pekne na začiatok. Štúdio Media Molecule vzniklo z ľudí, ktorí pracovali v ďalšom inovácie prinášajúcom štúdiu menom Lionhead. Toto štúdio založil a vlastní dnes už legendárny Peter Molyneux, a ja mám pocit, ako keby svojim zamestnancom dával nejaké špeciálne inovátorsko-tvorčie tabletky. Títo ľudia po odchode a založení Media Molecule, vydali ako svoju prvotinu bojovú hru Rag Doll Kung Fu. Už s touto hrou nám ukázali, že títo chlapíci nebudú vytvárať len tak nejaké zažité žánre a herné systémy, ale že si pôjdu pekne svojou vlastnou cestou.
A tak sa aj stalo. Hra LittleBigPlanet je hra viacerých tvárí, hra ktorá môže byť jednoduchá, ale aj obrovsky komplexná, hra, ktorá dokáže kráľovsky zabaviť, ale občas aj naštvať. Skrátka je to hra, ktorej využitie je len na hráčovi samotnom.
Môže to byť len klasická skákačka, ale aj komplexný herný editor, ktorý dovolý vytvoriť skoro všetko, čo kreatívneho hráča napadne.
Príbeh hry je jednoduchý, LBP je v podstate taká malá paralelná planétka ku tej našej. Rovnako rozdelené miesta a kontinenty, na ktorých vás čaká dlhá cesta plná dobrodružstiev a nástrah. Každý kontinent má ešte svoj vlastný minipríbeh, ktorý je samozrejme, ako to už v takýchto hrách chodí len do počtu. Každopádne tam je a dokáže aj pobaviť.
Herný systém je jednoduchý, je to behačka z ľavej strany do pravej, tisíc krát videné a tisíc krát hrané. Alebo nie? No, asi nie. LBP je síce spomínaná behačka, ale to prevedenie, nápady a hrateľnosť, tak to je niečo úžasné. Každý level je naprataný novými nápadmi, ako bočné vrecká zlodejíčka v rakúskom hypermarkete po roku 89. Také množstvo herných vychytávok a výmyslov by bežne stačilo aj na tri priemerné hry. Skutočne je to nášup a excelentná jazda po celý čas.
Na začiatku si vytvoríte svojho Sackboya. Sackboy je milá malá postavička, ktorú pravdepodobne uštrikovala stará mama hlavného dizajnéra tejto hry, pretože je komplet bavlnená bábka. Dáte mu nejaké to oblečenie, farbu, oči, zuby a klobúk na vrch, aby mu nevyfúkalo pri tej divokej ceste všetky bavlnky.
A potom to nastane...
Spustí sa kolotoč behania, skákania, hľadania, prenášania, ale občas aj krutého umierania. Sackboyova púť začne v Európe z ktorej pokračuje do Afriky, Južnej Ameriky... a tak ďalej, až si dá cestu okolo celého sveta. Na každom kontinente ho čaká nejaká úloha, ktorej splnenie zasa posúva príbeh o niečo ďalej. Priestor na ktorom sa postavička pohybuje je zdánlivé 2D, ale nieje to tak, Sackboy sa totiž môže pohybovať okrem štyroch strán (vpravo, vľavo, hore, dole) aj dopredu a dozadu od obrazovky. Tieto priestorové roviny sú tri a preskakuje si medzi nimi v podstate sám podľa situácie. Počas behania po leveloch budete v prvom rade zbierať rôzne predmety, ktoré sú uložené častokrát na veľmi krklomných miestach. Tieto predmety sa ukladajú do editora, ktorý využijete pri stavbe svojich levelov, ale o tejto časti hry až neskôr.
Okrem stavebných doplnkov zbierate aj zelené guľôčky (za ktoré sú body), a rôzne nálepky, s ktorými si môžete skrášliť okolie, ale hlavne ich potrebujete na získavanie extra predmetov do editora. V praxi to funguje tak, že si idete levelom ako najväčší bavlnený pánko, keď tu zrazu zbadáte predmet, ktorý však vyzerá ako by bol vystrihnutý z kartónu. V tomto prípade len stačí ísť do nálepkového menu, a ak ste takúto nálepku už niekde našli, tak ju podľa tvaru vyberiete a pekne nalepíte. Pokiaľ ste sa trafili, tak dostanete odmenu v podobe nových vecí a bodov. Funguje tu aj celkom slušná fyzika, takže na to treba dávať pozor a rátať s tým.
Táto časť hry je skutočne veľmi prepracovaná, a tak skvelú a zábavnú behačku som nehral už veľmi dlho. Ku ešte väčšej cti singleplayeru prispieva aj znovuhrateľnosť jednotlivých levelov, pretože na prvý krát nikdy nezoberiete všetky predmety. Či už to bude kvôli tomu, že ste si ich nevšimli, alebo kvôli nedostupnosti pre jedného hráča, vždy si každý level radi zopakujete, a to kvôli čo najväčšiemu množstvu predmetov do editora. Spomínal som nedostupnosť pre jedného hráča? Áno je to tak, aj behačkovú single časť treba v niektorých úsekoch navštíviť s nejakým parťákom. Ten môže sedieť vedľa vás a ovládať si s druhým ovládačom svoju postavičku, prípadne sa pripojiť cez internet. Takto si môžu pomáhať v jednom levely až štyria hráči naraz.
Je toho skutočne ešte veľa, čo by sa dalo o tejto časti rozprávať. V leveloch vás čaká veselý kolotoč zložený z množstva nápadov, hádanky založené na priestore, lietanie s pomocou jetpacku, prenášanie predmetov, jazda na automobile alebo bizónoch, skrátka je sa na čo tešiť a každý si príde na svoje. Aj keď pravdou je, že obtiažnosť je občas dosť vysoká. Toto je spôsobené hlavne ovládaním Sackboya. Ten sa totiž hýbe ako správna handerná postavička, čiže si len tak ledabolo reaguje na vaše pokyny. Toto vám určite urobí občas menší srdečný kolaps, pretože keď už budete po stí krát opakovať plošinkovú časť, kde sa milý Sackboy vďaka svojej handernej zotrvačnosti a fyzikálnym vlastnostiam hry vždy prepadne do ohňa, prípadne ho niečo zošrotuje, tak si budete skutočne priať jeho nekompromisné vypáranie zo štrikovanej podoby.
Som stvoriteľ, a ešte k tomu geniálny...
Áno je to tak, ide sa tvoriť. Rozšantené výkriky ohľadom geniálnosti tejto hry, ktoré prichádzali už dlho pred finálnym kódom, sa ani tak nevzťahovali na single behačku, aj keď by si ich skutočne zaslúžila, ale na editor, v ktorom môžu hráči tvoriť svoje vlastné dobrodružstvá. A že je to editor poriadne výkonný, tak o tom nepochybujte. Všetky veci ktoré nazbierate počas putovania v kampani majú len jeden účel, dať vám čo najvolnejšiu ruku pri vytváraní svojich veldiel, o ktorých sa bude vyučovať aj na školách.
No ak sa už teraz tešíte na to, ako ukážete všetkým na svete, že Leonardo da Vinci bol pri vás iba obyčajný šuflikant, tak sa trocha skroťte. Editor v LBP je síce skoro geniálny, ale rovnako je aj náročný na zvládnutie. Tak obrovské množstvo vecí, ktoré máte k dispozícii je až neskutočné. Môžete vytvoriť skoro všetko čo vás napadne, od regulérnych pretekov až po bojovku. Lenže to nieje také jednoduché. V prvom rade by som trocha skritizoval menu editora. V tak obrovskom množstve vecí, ktoré máte k dispozícii, sa skutočne zle hľadá a človek sa v tom dosť stráca a topí. Ďalej je tento editor tak komplexný, že si musíte dať záležať na každej drobnosti. Ak chcete vytvoriť nejaký náročnejší level, tak budete musieť počítať s takými drobnosťami, ako sú fyzikálne vlastnosti materiálov, funkcie jednotlivých súčiastok a ešte veľa, veľa iného. Toto dá zabrať naozaj aj tým najdrsnejším konštruktérom, zvlášť keď to celé musíte ovládať gamepadom. Do toho sa vám zamontuje ešte priestor úrovne a trocha nešikovná kamera, no a na šedivé vlasy je „zaděláno“.
Ak sa však nedáte odradiť, a dokonale pochopíte princíp fungovania, tak máte otvorenú bránu k naozaj silnému editačnému nástroju, vďaka ktorému zvládnete skutočne neuveriteľné veci. Avšak ako som už hovoril, nieje to jednoduché a pre každého. Pre tých menej ambicióznych je tu skvelá kampaň, ktorá aj sama o sebe by bola vynikajúca kúpa. Prípadne si môžu užívať tvorby iných hráčov, ktorá sa bude nachádzať na nete. Už teraz sa tam dajú nájsť vcelku kvalitné veci, pričom ich tam zatiaľ podávali iba herní recenzenti a betatesteri. Čiže, keď sa hra verejne spustí, tak môžeme čakať skutočné skvosty. Jediné čo som nemohol vyskúšať, je kooperatívne stavanie levelov. Toho sa môžu zúčastniť až štyria hráči naraz, tak ako aj v singleplay. Táto funkcia však bude sprístupnená až po oficiálnom spustení predaja. Skrátka editor a tvorba v tejto hre je skutočne našlapaná, ale treba jej dať čas.
No, ale aké je to čačané...
Veru tak, vizuálna a audio stránka tejto hry ničím nezaostáva za zvyškom. Grafika je skutočne top, aj napriek tomu, že je celá totálne uletená. Celé prostredie je neuveriteľne štýlovo zvládnuté, každý level tu má svoje čaro. Predmety, postavičky, prostredie, to všetko je jeden veľký štýlový koncept, ktorý asi ani nemá v hrách obdoby. Grafici dokázali skĺbiť infantilné stvárnenie s dokonalým prevedením, čo v konečnom výsledku dáva neuveriteľný vizuálny zážitok. Taktiež technické prevedenie je špičkové. Materiály a textúry sú veľakrát úplne fotorealistické, priam máte chuť si na tie veci siahnuť. K tomuto prispieva ja fantastické nasvietenie celého prostredia a skvelá štýlová animácia. Skutočne máte častokrát pocit, že pozeráte bábkový animovaný film. Kvalita je tak vysoká.
Zvuky a hudba tiež ničím nezaostávajú za obrazovým stvárnením. Vždy perfektne dopĺňajú atmosféru prostredia v ktorom sa práve nachádzate. Určite ste počuli aj o "kauze" so skladbou, kvôli ktorej musela firma Sony stiahnuť už nalisované disky. Táto skladba sa nachádza, respektíve pre vás sa nachádzala hneď v prvom africkom levely, a je výborná. Perfektne sa hodí do prostredia, skutočne jej bude škoda a som veľmi zvedavý, ako ju nahradia vo verejnej verzii.
No ale dosť bolo chvál, teraz sa trocha posťažujem. Hru som aktívne podroboval záťažovému testu skoro dva týždne, no a počas hrania som prišiel iba na zopár chýb, ktoré síce niesu veľmi veľké, ale keby ich nebolo, tak by som bol šťastnejší. V prvom rade ide o ovládanie Sackboya. To je síce pekne štýlové, no občas je to až prehnané. Fyzika tu funguje dobre, a tak udržať túto bábku na niektorých vratkých miestach je umenie. Ako som už spomínal vyššie, dosť to sťažuje hrateľnosť a občas aj zábavu. Ďalej je miestami problém s trojúrovňovým priestorom, ktorý je dosť mätúci a nie vždy hra správne určí miesto vášho dopadu alebo skoku. No a na koniec samozrejme editor, ktorý je veľmi náročný a miestami aj neprehľadný. Podľa posledných správ by mal byť tento problém už čoskoro vyriešený pomocou opravného patchu.
Príbeh hry je jednoduchý, LBP je v podstate taká malá paralelná planétka ku tej našej. Rovnako rozdelené miesta a kontinenty, na ktorých vás čaká dlhá cesta plná dobrodružstiev a nástrah. Každý kontinent má ešte svoj vlastný minipríbeh, ktorý je samozrejme, ako to už v takýchto hrách chodí len do počtu. Každopádne tam je a dokáže aj pobaviť.
Herný systém je jednoduchý, je to behačka z ľavej strany do pravej, tisíc krát videné a tisíc krát hrané. Alebo nie? No, asi nie. LBP je síce spomínaná behačka, ale to prevedenie, nápady a hrateľnosť, tak to je niečo úžasné. Každý level je naprataný novými nápadmi, ako bočné vrecká zlodejíčka v rakúskom hypermarkete po roku 89. Také množstvo herných vychytávok a výmyslov by bežne stačilo aj na tri priemerné hry. Skutočne je to nášup a excelentná jazda po celý čas.
Na začiatku si vytvoríte svojho Sackboya. Sackboy je milá malá postavička, ktorú pravdepodobne uštrikovala stará mama hlavného dizajnéra tejto hry, pretože je komplet bavlnená bábka. Dáte mu nejaké to oblečenie, farbu, oči, zuby a klobúk na vrch, aby mu nevyfúkalo pri tej divokej ceste všetky bavlnky.
A potom to nastane...
Spustí sa kolotoč behania, skákania, hľadania, prenášania, ale občas aj krutého umierania. Sackboyova púť začne v Európe z ktorej pokračuje do Afriky, Južnej Ameriky... a tak ďalej, až si dá cestu okolo celého sveta. Na každom kontinente ho čaká nejaká úloha, ktorej splnenie zasa posúva príbeh o niečo ďalej. Priestor na ktorom sa postavička pohybuje je zdánlivé 2D, ale nieje to tak, Sackboy sa totiž môže pohybovať okrem štyroch strán (vpravo, vľavo, hore, dole) aj dopredu a dozadu od obrazovky. Tieto priestorové roviny sú tri a preskakuje si medzi nimi v podstate sám podľa situácie. Počas behania po leveloch budete v prvom rade zbierať rôzne predmety, ktoré sú uložené častokrát na veľmi krklomných miestach. Tieto predmety sa ukladajú do editora, ktorý využijete pri stavbe svojich levelov, ale o tejto časti hry až neskôr.
Okrem stavebných doplnkov zbierate aj zelené guľôčky (za ktoré sú body), a rôzne nálepky, s ktorými si môžete skrášliť okolie, ale hlavne ich potrebujete na získavanie extra predmetov do editora. V praxi to funguje tak, že si idete levelom ako najväčší bavlnený pánko, keď tu zrazu zbadáte predmet, ktorý však vyzerá ako by bol vystrihnutý z kartónu. V tomto prípade len stačí ísť do nálepkového menu, a ak ste takúto nálepku už niekde našli, tak ju podľa tvaru vyberiete a pekne nalepíte. Pokiaľ ste sa trafili, tak dostanete odmenu v podobe nových vecí a bodov. Funguje tu aj celkom slušná fyzika, takže na to treba dávať pozor a rátať s tým.
Táto časť hry je skutočne veľmi prepracovaná, a tak skvelú a zábavnú behačku som nehral už veľmi dlho. Ku ešte väčšej cti singleplayeru prispieva aj znovuhrateľnosť jednotlivých levelov, pretože na prvý krát nikdy nezoberiete všetky predmety. Či už to bude kvôli tomu, že ste si ich nevšimli, alebo kvôli nedostupnosti pre jedného hráča, vždy si každý level radi zopakujete, a to kvôli čo najväčšiemu množstvu predmetov do editora. Spomínal som nedostupnosť pre jedného hráča? Áno je to tak, aj behačkovú single časť treba v niektorých úsekoch navštíviť s nejakým parťákom. Ten môže sedieť vedľa vás a ovládať si s druhým ovládačom svoju postavičku, prípadne sa pripojiť cez internet. Takto si môžu pomáhať v jednom levely až štyria hráči naraz.
Je toho skutočne ešte veľa, čo by sa dalo o tejto časti rozprávať. V leveloch vás čaká veselý kolotoč zložený z množstva nápadov, hádanky založené na priestore, lietanie s pomocou jetpacku, prenášanie predmetov, jazda na automobile alebo bizónoch, skrátka je sa na čo tešiť a každý si príde na svoje. Aj keď pravdou je, že obtiažnosť je občas dosť vysoká. Toto je spôsobené hlavne ovládaním Sackboya. Ten sa totiž hýbe ako správna handerná postavička, čiže si len tak ledabolo reaguje na vaše pokyny. Toto vám určite urobí občas menší srdečný kolaps, pretože keď už budete po stí krát opakovať plošinkovú časť, kde sa milý Sackboy vďaka svojej handernej zotrvačnosti a fyzikálnym vlastnostiam hry vždy prepadne do ohňa, prípadne ho niečo zošrotuje, tak si budete skutočne priať jeho nekompromisné vypáranie zo štrikovanej podoby.
Som stvoriteľ, a ešte k tomu geniálny...
Áno je to tak, ide sa tvoriť. Rozšantené výkriky ohľadom geniálnosti tejto hry, ktoré prichádzali už dlho pred finálnym kódom, sa ani tak nevzťahovali na single behačku, aj keď by si ich skutočne zaslúžila, ale na editor, v ktorom môžu hráči tvoriť svoje vlastné dobrodružstvá. A že je to editor poriadne výkonný, tak o tom nepochybujte. Všetky veci ktoré nazbierate počas putovania v kampani majú len jeden účel, dať vám čo najvolnejšiu ruku pri vytváraní svojich veldiel, o ktorých sa bude vyučovať aj na školách.
No ak sa už teraz tešíte na to, ako ukážete všetkým na svete, že Leonardo da Vinci bol pri vás iba obyčajný šuflikant, tak sa trocha skroťte. Editor v LBP je síce skoro geniálny, ale rovnako je aj náročný na zvládnutie. Tak obrovské množstvo vecí, ktoré máte k dispozícii je až neskutočné. Môžete vytvoriť skoro všetko čo vás napadne, od regulérnych pretekov až po bojovku. Lenže to nieje také jednoduché. V prvom rade by som trocha skritizoval menu editora. V tak obrovskom množstve vecí, ktoré máte k dispozícii, sa skutočne zle hľadá a človek sa v tom dosť stráca a topí. Ďalej je tento editor tak komplexný, že si musíte dať záležať na každej drobnosti. Ak chcete vytvoriť nejaký náročnejší level, tak budete musieť počítať s takými drobnosťami, ako sú fyzikálne vlastnosti materiálov, funkcie jednotlivých súčiastok a ešte veľa, veľa iného. Toto dá zabrať naozaj aj tým najdrsnejším konštruktérom, zvlášť keď to celé musíte ovládať gamepadom. Do toho sa vám zamontuje ešte priestor úrovne a trocha nešikovná kamera, no a na šedivé vlasy je „zaděláno“.
Ak sa však nedáte odradiť, a dokonale pochopíte princíp fungovania, tak máte otvorenú bránu k naozaj silnému editačnému nástroju, vďaka ktorému zvládnete skutočne neuveriteľné veci. Avšak ako som už hovoril, nieje to jednoduché a pre každého. Pre tých menej ambicióznych je tu skvelá kampaň, ktorá aj sama o sebe by bola vynikajúca kúpa. Prípadne si môžu užívať tvorby iných hráčov, ktorá sa bude nachádzať na nete. Už teraz sa tam dajú nájsť vcelku kvalitné veci, pričom ich tam zatiaľ podávali iba herní recenzenti a betatesteri. Čiže, keď sa hra verejne spustí, tak môžeme čakať skutočné skvosty. Jediné čo som nemohol vyskúšať, je kooperatívne stavanie levelov. Toho sa môžu zúčastniť až štyria hráči naraz, tak ako aj v singleplay. Táto funkcia však bude sprístupnená až po oficiálnom spustení predaja. Skrátka editor a tvorba v tejto hre je skutočne našlapaná, ale treba jej dať čas.
No, ale aké je to čačané...
Veru tak, vizuálna a audio stránka tejto hry ničím nezaostáva za zvyškom. Grafika je skutočne top, aj napriek tomu, že je celá totálne uletená. Celé prostredie je neuveriteľne štýlovo zvládnuté, každý level tu má svoje čaro. Predmety, postavičky, prostredie, to všetko je jeden veľký štýlový koncept, ktorý asi ani nemá v hrách obdoby. Grafici dokázali skĺbiť infantilné stvárnenie s dokonalým prevedením, čo v konečnom výsledku dáva neuveriteľný vizuálny zážitok. Taktiež technické prevedenie je špičkové. Materiály a textúry sú veľakrát úplne fotorealistické, priam máte chuť si na tie veci siahnuť. K tomuto prispieva ja fantastické nasvietenie celého prostredia a skvelá štýlová animácia. Skutočne máte častokrát pocit, že pozeráte bábkový animovaný film. Kvalita je tak vysoká.
Zvuky a hudba tiež ničím nezaostávajú za obrazovým stvárnením. Vždy perfektne dopĺňajú atmosféru prostredia v ktorom sa práve nachádzate. Určite ste počuli aj o "kauze" so skladbou, kvôli ktorej musela firma Sony stiahnuť už nalisované disky. Táto skladba sa nachádza, respektíve pre vás sa nachádzala hneď v prvom africkom levely, a je výborná. Perfektne sa hodí do prostredia, skutočne jej bude škoda a som veľmi zvedavý, ako ju nahradia vo verejnej verzii.
No ale dosť bolo chvál, teraz sa trocha posťažujem. Hru som aktívne podroboval záťažovému testu skoro dva týždne, no a počas hrania som prišiel iba na zopár chýb, ktoré síce niesu veľmi veľké, ale keby ich nebolo, tak by som bol šťastnejší. V prvom rade ide o ovládanie Sackboya. To je síce pekne štýlové, no občas je to až prehnané. Fyzika tu funguje dobre, a tak udržať túto bábku na niektorých vratkých miestach je umenie. Ako som už spomínal vyššie, dosť to sťažuje hrateľnosť a občas aj zábavu. Ďalej je miestami problém s trojúrovňovým priestorom, ktorý je dosť mätúci a nie vždy hra správne určí miesto vášho dopadu alebo skoku. No a na koniec samozrejme editor, ktorý je veľmi náročný a miestami aj neprehľadný. Podľa posledných správ by mal byť tento problém už čoskoro vyriešený pomocou opravného patchu.
A rozprávky je koniec...
Na záver snáď už len toľko, že som skutočne nadšený touto hrou. Tak ako sa mi do nej veľmi nechcelo, tak som teraz rád, že som mal tú česť užiť si skutočne super zábavu. No a tá ešte nekončí. Editor a možnosti stiahnutia si obrovského množstva nových levelov, ktoré určite pribudnú po tom ako sa začne táto hra budúci týždeň predávať, dávajú v podstate nekonečné možnosti zábavy. A to ešte z Media Moleculepotvrdili priebežné updaty, ktoré túto hru značne rozšíria. Skrátka LittleBigPlanet bude skutočne hitom tejto zimy a možno aj celého budúceho roka.
Hodnotenie: 9,5
Výrobca: Media Molecule
Distribútor: SCEE
Testovaná Platforma: PS3
Multiplayer: Áno
Verzie k zakúpeniu: PS3
Hodnotenie: 9,5
Výrobca: Media Molecule
Distribútor: SCEE
Testovaná Platforma: PS3
Multiplayer: Áno
Verzie k zakúpeniu: PS3
|
Plusy:
Mínusy:
|
Zakúpiť hru
Hodnotenie:
Diskusia
Parada | 30. 10. 2008 13:42 | |
yankee | Re: Parada | 30. 10. 2008 13:50 |
SUPER RECENZE | 01. 11. 2008 06:45 | |
DanKanFan | Re: SUPER RECENZE | 02. 11. 2008 00:32 |
sten32 | SKoda | 12. 11. 2008 10:20 |
Perfektna hra | 12. 11. 2008 12:01 | |
super recka | 16. 11. 2008 21:54 |
Bleskovky
Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov
Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.17.09. 11:34 | diskusia (1) |
Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2
Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.16.09. 14:27 | diskusia (0) |
Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok
Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.11.09. 11:55 | diskusia (0) |
Mortal Kombat X má dátum vydania
Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.09.09. 15:40 | diskusia (0) |
Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu
Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.03.09. 11:50 | diskusia (0) |
Posledné príspevky v diskusii
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
Najnovšie online hry
Pillow City: Revelation07.07.2014
|
Bitshift07.07.2014
|
Atlantis Jewels07.07.2014
|
Najnovšie plné hry
Iris14.06.2014
|
Wolfenstein: The Final Solution08.06.2014
|
Maldita Castilla30.12.2012
|
Spriatelené weby