03.03.2009 12:00, DKF, Komentárov: 9
Killzone 2

Killzone 2


Obávaný pochod vojakov Helghanu, nekončiace prestrelky, roztavené úlomky železa padajúce do všetkých strán z rozstreleného vrtuľníka, dychvyrážajúce svetelné efekty, dokonalá fyzika všetkého čo sa hýbe, zadymené okolie a kopa iných grandióznych vývojárskych prekvapení, ktoré ma čakali a čaká aj vás v hre Killzone 2.

Červenookí vojaci sú späť a pokúsia sa odbiť útok špeciálnej jednotky z planéty Vekta. Helghan budú proti vám bojovať na svojom vlastnom území, no a tak je jasné, že ich presila a deštrukčné útoky budú mať oveľa väčšie následky ako kedykoľvek predtým. Ste pripravení na boj, ktorý čakal celý svet? Ste pripravení vstúpiť na dobre strážené územie Helghanu? A ešte niečo. Ste pripravení zomrieť? Ak áno, tak tento boj je stvorený pre vás. Helghan je od tejto chvíle ostro sledovaný.

Píše sa rok 2055. Ropné zásoby zeme sa míňajú, čoho následok je boj medzi štátmi o posledné kvapky surovín. Situácia sa zhoršuje natoľko, že sa odštartuje nukleárna vojna medzi najväčšími a najsilnejšími štátmi. Onedlho však prídu nato, že liek na problémy nieje vojna. Je jasné, že sa musí nájsť iné riešenie na to, aby doteraz postavená civilizácia nebola načisto zničená, a aby prežila túto kritickú a neočakávanú situáciu. Prídu nato, že východisko na to všetko je jediné, zaľudniť aj iné planéty. Najväčšie a najbohatšie firmy sveta sa tak spoja a vytvoria spoločenstvo nazývané UCN. UCN začína ihneď rokovať o projektoch výstavby novodobej civilizácie a púšťa sa do výroby vesmírnych vozidiel. Len takéto rozhodujúce kroky im pomôžu zatiahnuť brzdu v boji proti pádu civilizácie. UCN však musí k týmto projektom nájsť aj finančných partnerov a preto okolitým štátom povolí zrealizovať si svoje kolonizačné programy. Vlastné predstavy si tak začne budovať aj firma Helghan, ktorá si svoj majetok doteraz získavala výrobou energie.

Lode, ktoré ešte pred desiatimi rokmi opustili planétu Zem sa úspešne dostavili do slnečnej sústavy zvanej Alpha Centauri. Tato sústava je takzvanou hranicou medzi planétou Zem a ostatnými kolóniami, takže tunajšie planéty a planetárne sústavy plnia veľmi dôležitú úlohu. UCN si za účelom zaľudnenia v tejto sústave vyberie dve vyhovujúce miesta. Prvá planéta, ktorá je vhodná na tento účel je skalnatá, a dali jej názov “Planéta A“, druhá je zasa ako samotný raj a nosí názov “Planéta B“. Jedného dňa však nastane svetelný výbuch, ktorý zapríčiní zničenie niekoľkých kolonizačných lodí putujúcich na tieto vybrané planéty. Spoločenstvo UCN je z toho úplne v šoku, pretože už nemajú žiadne financie, vďaka čomu už nebudú môcť poslať ďalšiu flotilu. Po dlhom rozmýšľaní im však nič nezostáva a bohužiaľ musia rozpredať práva v slnečnej sústave Alpha Centauri. Práva si tak zakúpi aj korporácia Helghan.



Helghania na nič nečakajú a okamžite posielajú svoje lode do sústavy AC. Ich cesta však nie je bezproblémová. Hybernačné systémy síce fungujú veľmi dobre, ale aj napriek tomu príde o život 2% helghanskej populácie. Keď teda dorazia ku skalnatej Planéte A, tak okamžite vystrelia vesmírnu stanicu na obežnú dráhu, a začnú produkovať suroviny. Vypustené vesmírne teleso bohaté na suroviny tak dostalo meno Helghan.

Ostatní, ktorí zostali na lodi, vyrážajú na druhú planétu, ktorej dali názov Vekta. UCN však vedeli, že nemôžu zabezpečiť ochranu kolónií z jediného miesta, preto vytvorili ochranný tím ISA (Special Forces Alpha Team). Ich prvoradou úlohou je udržať kľud a poriadok na planétach. UCN im zabezpečuje výcvik, zbrane, vozidlá a kolonizačná administratíva zasa peniaze a ľudí. Onedlho sa však začali diať veľmi nekalé veci. Spoločenstvo UCN s hrôzou sledovalo dianie v Helgane. Firma získala obrovské finančné prostriedky z vysokých daní. Ich prvoradým cieľom sa stala výroba ťažkých zbrani a importných vozidiel. A na čo tieto veci potrebovali? Vôbec sa tým netajili. Unáhlili výrobu zbraní a obrnených vozidiel, len aby mohli odbiť prípadné útoky jednotky ISA. UCN aj chcelo rokovať, ale Helghania o tom nechceli ani počuť a odmietli všetku spoluprácu. Mierové rokovania medzi pozemskou spoločnosťou UCN a planétou Helghan boli zbytočné. Helghan vyhlásili, že vystupujú z UCN a stanú sa samostatnou kolóniou. UCN preto okamžite vyslali bojové jednotky na územie Helghanu a spoločne s ISA nakoniec prinútili helghanských vojakov aby sa vzdali. Korporáciu zatvorili a všetkých plnoletých členov uväznili. Po tomto incidente prevzala ISA kontrolu nad planétou Vekta. Následne do tejto oblasti začali prichádzať ďalšie kolonizačné lode, ktoré mali na palube verných členov spoločnosti UCN. V tom čase sa však už Helghan začal znova preberať z porážky, a vykonával rôzne teroristické útoky. Jedna strana obyvateľstva chcela mier a pokoj, ale našli sa aj takí, ktorí vôbec tieto útoky neodsudzovali. Bombardovanie a vraždy sa tak na planéte Vekta stali každodennou samozrejmosťou, ktorá sa už dávno nepodobala na rajské miesto. Niektorí obyvatelia začali pred touto situáciou utekať a odcestovali na planétu Helghan. Planétu, ktorú doteraz považovali za obrovský sklad chemických veci musia rýchlo zmeniť. Bohužiaľ zmeny sa nedočká planéta, ale oni.

Vektanský veliteľ jednotky ISA vydal veľmi vážne a kruté sankcie ako odpoveď na teroristické útoky. Z tohoto dôvodu odišlo oveľa viac ľudí z tejto planéty na planétu Helghan. Tam však museli prísť na to, že životné podmienky nie sú až také dobré aké boli na Vekte, ba dokonca sú až zarážajúco nepriaznivé. Čím ďalej tým viac ľudí zomiera kvôli nebezpečným žiareniam, bleskom a hladu. Zaviedlo sa povinné nosenie ochranných masiek pre ľudí, ktorí pracovali vonku. ISA nepodala žiadnu pomocnú ruku helghanským obyvateľom, preto museli obyvatelia túto situáciu vziať do svojich rúk.

Osud ľudí žijúcich na planéte Helghan vzal do svojich rúk diktátor menom Scolar Visari, ktorý sa narodil roku 2307 v bohatej nacionalistickej rodine. Už v mladosti ukázal svoje strategické a veliteľské schopnosti. Čo sa týka helghasnkého života, tak mal na celu situáciu svoj vlastný názor. Jeho ideológia bola jednoduchá: „Helghast, prišli sme ako ľudia, ale už dávno nimi nie sme. Svet nás celkom zmenil, ale teraz prišiel čas, aby sme my zmenili svet“.Scolar Visari.

Visari
mal obrovský rečnícky talent, vďaka ktorému prilákal na svoju stranu veľa ľudí. Zaviedol pojem „Helghast“, ktorý má pôvod v latinskom slove „gast“, čo znamená duch. Tvrdil, že už niesu tým čím bývali. Boli síce taktiež ľudia, ale počas generácii sa z nich stala dokonalá rasa. Od Helgast dostal voľnú ruku, a takisto aj desaťročnú moc nad celou armádou. Veliteľom svojich vojsk vyhlásil obávaného vojaka Radeca.



Helghanská ríša vstala znova z mŕtvych a ihneď začala premýšľať o tom, akoby mohla znova zjednotiť obe planéty zo sústavy Alpha Centauri, a tak získať naspäť všetku moc. Scolar Visari začal vojnu, ktorej cieľom bolo spätné získanie Vekty pre svoju helghanskú kolóniu. Tuto vojnu však Helghan prehral.(Prvá časť hry Killzone).

Potom ako boli na Vekte zdolané helghastské vojská, zasadla medziplanetárna porota aby vymyslela pokračovanie tejto vojny. Cieľ je: zabiť helghastov, chytiť a predviesť na súd Scolara Visariho a vytvoriť ľahko ovládateľný, poctivý a prijateľnejší režim na Helghane. Celej invázii bude veliť vojnový hrdina Jan Templar. Jeho úloha je jasná. So svojim vojskom musí prebrať kontrolu nad hlavným mestom Pyrrhus a chytiť diktátora. Visari však vďaka svojim schopnostiam môže nahuckať celý helghanský svet proti nevítaným hosťom. Treba niečo spraviť! Teraz alebo nikdy....

Dostaneme dôležité informácie od Templara, nasadneme do transportného vozidla a vyrazíme vyčistiť planétu Helghan. Počas transportu vidíme aj naše stanovisko, ktoré sa stráca za oblakmi. Je to nádherne. Z gigantickej základne sa rad za radom odlepujú malé lietajúce objekty. Počas čakania na odpojenie od veliteľskej lode naša partia sranduje a o všeličom sa rozpráva. Natko je z celej partie najnedočkavejší. Otáča sa do všetkých strán a čaká na pocit padania. Následne sa celý mechanizmus odpojí a Natko vykríkne "Je to cool pocit". Počas letu môžeme pozorovať úplne každú reakciu vojakov. Sev napríklad nie je veľmi šťastný (asi nemá rad tento typ prevozu), Graza už pomaličky zaspáva a Rico sa pevne sústreďuje na úlohu. Ich charaktery sú naozaj jedinečné. Motory sa zapnú a veliteľ celého tímu ešte raz povie chlapom všetky dôležité inštrukcie, počas ktorých už môžeme v diaľke vidieť približujúce sa hlavné mesto nepriateľov Pyrrhus. Mesto sa v diaľke pekne vykresľuje, no vtedy sa stane nešťastie. Druhú partiu, ktorá letí vedľa nás zasiahne raketa a úlomky poškodia aj naše APC-čko. Rýchlo musíme vykonať núdzové pristátie. Padáme vysokou rýchlosťou a po páde na breh jazera ťaháme za sebou niekoľko kíl bahna. Začína sa naša prvá misia. Po nabití zbrane a vyskúšaní všetkých možných action tlačidiel, začíname pochod vpred. Celé okolie je zadymené a vo vzduchu je cítiť, že sme ostro sledovaní z každej strany. Obkľúčili nás. Rico svojej partii prikáže aby zahájili paľbu a posunuli sa vpred. Je vidno, že ekosystém tejto planéty je nevhodný nato aby tu niekto žil. Náš tím však z vysoka kašle na meteorologické predpovede a nejaký ekosystém. Ich ženie vpred len jediný a jasný cieľ. Vyhubiť helghanských nepriateľov.

Cela partia sa začína posúvať vpred. Pred nami je veľký betónový stĺpik, ale kľudne ho vieme obísť. Za betónovou kopou však už na nás čakajú vojaci s červenými očami. Sú skrytí za jednou zrúcaninou ďaleko od nás. Pozriem sa do svojej zelenej optiky a stlačím kohútik. Puff. A moja guľka už letí do hlavy nič netušiaceho nepriateľa. Zásah. Vojak po nesmierne bolestivom výkriku padá na zem. Ostatní sa pokúšajú dať nepriateľov dole z poza železných úlomkov. V tom momente cítim, že ma trafili. Obrazovka sa efektne zakrvaví. Schovávam sa za pilier, kde mám trošku čas na znovunabitie mojej zbrane. Opäť začínam paľbu. Zásah, zásah, zásah. Vojaci padajú ako hrušky. V tom zbadám, že členovia jednotky ISA sú vo veľmi zlej situácii. Niektorí zomierajú na zemi a tých druhých majú pod kontrolou helghasti. Rýchlo im bežím na pomoc a po stlačení tlačidla kruh im dodám novú silu, ale nieje čas na vydýchnutie. Dostávam nový príkaz. Mám zbombardovať most. Obzerám sa, ale kvôli prachu a dymu nevidím nič. Rýchlo bežím k ostnatému drôtu, kde som ihneď našiel granátomet. Nabijem si ho, dám na rameno a pál. Raketa po vystrelení ťahá hrubú čiaru vo vzduchu, vďaka ktorej vidíme kam má namierené. Sakra. Netrafil som. Nabijem, dám na rameno, vystrelím. Cieľ je bezchybne odstránený. Raketa roztrhá celý most na kúsky a úlomky padajú do všetkých strán. Zrazu počujem čudný zvuk. Akoby sa niečo približovalo. Pozriem sa doľava, doprava. Nikde nič. Potom som zbadal, že transportný tank pristáva na neďalekom kopci a z neho vystupujú nepriatelia. Je to fantastické. Ak sa vám bude zdať, že ste už zlikvidovali každého nepriateľa, tak ešte dávajte veľký pozor. Môže sa stať, že posila nepriateľov nepríde len zo zeme, ale aj zo vzduchu. Tu ma napadá jedna zaujímavá vec. Po pristátí, keď už idú vojaci von z vozidla, nemusíte čakať kým si nájdu najvhodnejšie pozície na streľbu. Ihneď ako vystupujú ich môžete začať strieľať. Je skutočne radosť, keď medzi nich hodíte granát. Najlepšie na tom je, že vás hra vždy drží v napätí a nikdy neviete, že či náhodu nie ste niekomu na muške.

Teraz som vám porozprával približne minútu z prvej misie. Každá misia trvá cca. hodinu a je ich dokopy 10. Od tohto okamihu vás čakajú oveľa, ale oveľa horšie bitky. A najlepšie na tom je, že sa žiadna bitka nikdy nepremení na monotónne zabíjanie. Vždy sa stane niečo nečakané. Keď z predu zneškodníte helghanských vojakov, tak v tom okamihu už do vás strieľajú olovo zo spodu. Ešte vám môžem kľudne predstaviť aj situáciu z druhej misie. Sme už skoro na konci, kde máme za úlohu obsadiť celý most. Je to čisto hra taktiky. Pomaličky sa musíme, krok za krokom posúvať dopredu. Ak pôjdete bezhlavo vpred, tak vás ihneď dajú dole. Všade na vežiach sú ostrostrelci, ktorí čakajú len nato, kedy vystrčíte von hlavu z úkrytu. Ja som vybral veľmi dobrú taktiku. Našiel som sniperku a z jednej búdy som najskôr odstrelil odstreľovačov. Potom som vyšiel von a jeden po druhom som zabíjal každého kto sa len priblížil. A takto som išiel vpred so svojim tímom.

Celý Killzone 2 mechanizmus si predstavte takto: úzka chodba - veľký areál - vonkajší priestor a potom zasa úzka chodba - veľká miestnosť atď. Keď ste začali v úzkej chodbe, tak za dve minúty si môžete byť istí, že sa dostanete do obrovskej miestnosti. Do miestnosti kde sa odohráva to pravé peklo a kde vedú neľútostný boj ISA vojaci s tými helghanskými. Živá pohroma. Tak neskutočne dobre spravili páni vývojári celú hru, že niekedy som sa ani nenazdal a už boli tri hodiny v noci. Viete čo som miloval najviac? To, že som nemal ani na chvíľu pokoj, vždy sa niečo dialo, vždy boli za mojim chrbtom nepriatelia. Zabil som tých čo boli predo mnou a ihneď prišli zo zadu. Keď som skončil aj s nimi, tak poslali ďalších zo vzduchu. Proste parádička. Tu by som vám chcel dať jednu užitočnú radu. Keď budete v úzkych chodbičkách, tak choďte kľudne vpred, nad ničím nerozmýšľajte, ale akonáhle dorazíte na otvorené miesto, tak si nájdite úkryt a odtiaľ takticky strieľajte a mente svoje pozície. Najlepšie to pocítite keď sa dostanete do posledného kola. V ňom totiž dočkáte najväčšieho, najdynamickejšieho, najneľútostnejšieho a najtaktickejšieho boja aký ste kedy zažili. Atmosféra posledného levelu vás zavedie do euforického stavu. V tom si budte istí. Alebo som to zažil len ja? Uvidíme. Jednoducho, na uzavretých miestach je Killzone 2 ozajstnou FPS hrou a pri niektorých úsekoch sa zasa prepne na taktický shooter. Je to brutálne čo? A to som ešte nemal možnosť vám napísať o rôznych prekvapeniach, ktoré vás čakajú. Myslíte si, že ovládať budete len ISA tanky? Ak áno, tak ste na veľkom omyle. Musím vám napísať, že ovládať stroj, ktorého názov vám teraz nechcem naschvál prezradiť bude neskutočne brilantný pocit. Rád by som vám to opísal, ale bohužiaľ nemôžem. To je prekvapenie samotnej hry.

Počas celej hry som pociťoval, že som súčasťou príbehu a vážne závisí aj odo mňa úspešnosť jednotlivých misií. Môžem vymenovať samotné bossfighty, pri ktorých musíte vždy vymyslieť nejakú fintičku aby ste uspeli. Nehovoriac o možnostiach využívania pohybových senzorov ovládača SIXAXIS alebo Dualshock 3. Ak dostaneme úlohu v ktorej musíme dať vybuchnúť nejakú vežu alebo veľkú miestnosť, tak tú výbušninu naozaj uložíme a aktivujeme my. Ak treba otočiť nejakým kohútikom, tak to železo naozaj otáčame my. Toto sú síce drobnosti, ale veľmi celý faktor hrania pozdvihnú.

V nasledujúcich riadkoch sa vám pokúsim opísať najsilnejší prvok hry Killzone 2. Je to samotná a jedinečná AI - umelá inteligencia. Neviem ako, ale páni z Guerilla spravili to, čo sa druhým firmám zatiaľ spraviť nepodarilo. Pri niektorých pasážach budete doslova potiť krv. Sú veľmi tvrdí, ihneď začínajú strieľať, kryjú sa, strieľajú spoza úkrytov, robia kotrmelce, bežia doprava-doľava, bežia k najbližšiemu úkrytu. Je veľmi ťažké ich zastreliť. Keď nás zbadajú, tak na nás nestrieľajú z jedného miesta ako to robia vojaci s “umelou inteligenciou“. Figu borovú. Stále hľadajú tie najvhodnejšie pozície odkiaľ nás lepšie uvidia a aj počas behu do nás posielajú olovo. Keď nájdu to správne miesto na streľbu tak začína ich taktizovanie. Ich taktika sa stále mení. Môžu najskôr vystrčiť hlavu a vy uvidíte ich “rozžiarené“ oči. Toto však robia iba preto aby si zmapovali vašu pozíciu. Potom vystrčia len zbraň a tak strieľajú, prípadne sa môže stať aj to, že z ničoho nič začnú bežať ku vám aby vám podrezali krk. Málokedy strieľajú odtiaľ, odkiaľ by ste to čakali. Svoj krížik nasmerujete presne nad betón aby ste mu mohli odstreliť hlavu, ale on kašle na vás a objaví sa úplne inde. V takýchto prípadoch im pošlite granát, ale budte si istí, že ak budú mať čas, tak rýchlo z výbušnej zóny odídu. Preto využite časovač odpálenia. Toto je však ešte nič oproti taktizovaniu a spolupráci. Naši nepriatelia spolupracujú tak dobre, že nás môžu hocikedy obkľúčiť. Kým sa my hráme s jedným helghanským vojakom, ktorý mimochodom strieľa z poza úkrytu, tak tí ostatní sa ku nám môžu pomaličky približovať a v najhoršom prípade aj zabiť. Preto majte vždy oči otvorené a nikdy nič nečakajte, pretože aj tak sa to nestane. Ste predsa na nepriateľskom území. Možno ste zvíťazili v boji o planétu Vekta, ale toto helghanské vojsko dneska nechce prehrať.

Je rad na animácie. Tie sú skutočne nádherné a budete z nich hotoví. Videá sa vyrábali v tom istom engine na ktorom beží aj samotná hra. Práve v týchto animáciách vás čakajú tie najnepredvídateľnejšie momenty, ako napríklad keď Radek zabije.... Chceli by ste to vedieť čo? Keď už sme pri zabití, tak je až neskutočné, a vlastne neviem ani ako to vývojári spravili, že v hre nikto nikdy nezomrie rovnako. Ja som doteraz zabil cez 800 helghanských vojakov a nikdy som nevidel, že by nektorý z vojakov padol 2x tak isto na zem. Ich dopad na zem môže ovplyvňovať aj výber zbrane. Ak vojaka postrelíte brokovnicou, tak ho tá sila odhodí, pričom ak ho náhodou trafíte do hlavy, tak mu môže aj odpadnúť hlava. Mne osobne sa najviac páči ak nejakého vojaka podpálim a on sa oprie napríklad o niečo horľavé, vtedy sa aj daný povrch chytí horieť.



A máme tu grafickú stránku hry. Z grafickej stránky hry jednoducho dos..te. To určite. Toto nie je reklama, nerozpráva zo mňa fanboy. Je to skutočná realita. Killzone 2 vyzerá naozaj úžasne. Takéto svetelné efekty som v živote nevidel v žiadnej hre, a že som ich už niekoľko prešiel... Tieto efekty sa pričlenia k textúram vo vysokom rozlíšení, k dažďu, k bleskom z nebies a k poletujúcemu prachu, ktorý je vidieť pod neónovými lampami. Ešte stále som očarený. Počkajte ešte som neskončil. Prisahám vám, že ani raz som nezbadal spomalenie alebo zaseknutie obrazu. Hra od samého začiatku až po samotný koniec beží úplne bezchybne, pričom sa na obrazovke objaví niekoľko desiatok vojakov, bleskov v pozadí, rakety a výbuchy.

Ďalšiu takúto vojnovú FPS hru na trhu momentálne určite nenájdeme. Narodil sa nový herný obraz, na ktorý nemôže nikto povedať ani pol slova. Túto hru je jednoducho treba kúpiť, odohrať a zostať v nemom úžase. Po dlhom čase nám firma Guerilla ukázala, že aký potenciál sa vlastne v konzole Playstation 3 skrýva. Tu sa jednoducho v mojich očiach skončila vojna medzi hernou konzolou Playstation 3 a konzolou Xbox 360. Víťaz je na dlhší čas jasný. Keď ste zvedaví čo vaša mašinka dokáže, tak Killzone 2 je rozhodne na toto ako stvorená. Ak si nejaký FPS fanúšik a majiteľ japonskej konzoly túto hru nekúpi, tak nech sa hanbi za svoje činy :)

Teraz ma však ospravdlňte, pretože teraz začnem celý boj v Killzone 2 odznova na najťažšej obtiažnosti Elite.

Hodnotenie: 9,5

Výrobca:
Guerilla
Distribútor: SCEE
Testovaná platforma:
PS3
Multiplayer:
Áno



Hru si môžete zakúpiť tu: PS3


DKF
viac článkov autora

Výrobca:
Distribútor:
Testovaná platforma:
Multiplayer: nie
Lokalizácia:
Žáner:
Vychádza na platformy: PS3
Oficiálna stránka:
Karta hry:
Plusy:
Mínusy:

Vaše hodnotenie hry

Aktuálne hodnotenie článkov: 10 / 10
(Hodnotení: 2)

Diskusia
najlepsia 03. 03. 2009 13:30
SplitFish FragFX Controller 24. 03. 2009 14:30
24. 03. 2009 16:13
24. 03. 2009 16:45
co je FraFX? 24. 03. 2009 18:26
24. 03. 2009 18:49
04. 04. 2009 14:53
esoo1991 31. 12. 2009 20:36
yankee RE: esoo1991 31. 12. 2009 22:03
Pridať komentár Čítať celú diskusiu
Bleskovky

Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov

Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.
17.09. 11:34 diskusia (1)

Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2

Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.
16.09. 14:27 diskusia (0)

Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok

Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.
11.09. 11:55 diskusia (0)

Mortal Kombat X má dátum vydania

Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.
09.09. 15:40 diskusia (0)

Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu

Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.
03.09. 11:50 diskusia (0)
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
 
GamesWeb.sk Offline - máj 2013
Najnovšie online hry

Pillow City: Revelation

07.07.2014

Bitshift

07.07.2014

Atlantis Jewels

07.07.2014
Najnovšie plné hry

Iris

14.06.2014

Wolfenstein: The Final Solution

08.06.2014

Maldita Castilla

30.12.2012