State of War
Hneď na začiatok vám položím otázku: "Koľko poznáte vývojových tímov?". Asi veľa, že? A teraz si to trochu upresníme. "Koľko poznáte slovesnkých vývojových tímov?" Hmm, tak tu sa chvíľku zamyslíte, poškriabete na nose a poviete jeden, dva.
State of War |
||
Výrobca | Cypron Studios | |
Počítač | 233 | |
Pamäť | 32 MB | |
Systém | WIN 9x | |
Multiplayer | Áno | |
Termín | 2000 | |
Typ | RTS | |
Hneď na začiatok vám položím otázku: "Koľko poznáte vývojových tímov?". Asi veľa, že? A teraz si to trochu upresníme. "Koľko poznáte slovesnkých vývojových tímov?" Hmm, tak tu sa chvíľku zamyslíte, poškriabete na nose a poviete jeden, dva. A práve preto som bol trochu prekvapený, keď som sa dozvedel prvotné informácie o slovenskom tíme Cypron Studios, ktorý už vyvinul jednu hru, ktorá sa už aj distribuje v zahraničí. A my tu u nás ani nevieme o našej hre... Samozrejme som hneď urobil prepadovku na ich web stránku, zobral si odtiaľ všetky dostupné informácie, stiahol demo a dohodol som sa s nimi na interview (malo by byť k dispozícii pár dní po tomto preview).
Prvé čo som chcel vedieť bolo, že o čo vlastne ide. Napríklad s názvu by sa dalo povedať, že to bude určite niečo akčné. Potom sa mi dostali do mojich pazúrov screenshoty a bolo mi jasné, že to bude stratégia (real-time). Nuž som sa aj tešil, že konečne aj niečo pre mňa stratéga a nakoľko sa ešte demo len sťahovalo, tak som začal čítať príbeh k State of War.
Všetko sa začína keď majú ľudia večných vojen a podobných nezmyslov plné zuby a rozhodnú sa vytvoriť mega alianciu. Vzniká United Federation of Seven Continents - U.F.S.C. (Spojená federácia siedmich continentov). Aby však zabránili ďalším bojom, tak sa rozhodli, že každý člen vybuduje jednu spoločnú vojenskú jednotku, ktorá bude podliehať veleniu U.F.S.C.. Takto docielili toho, že nikto nemal šancu na vzburu, pretože ho ostatní ľahko odrovnali.
Po nejakom čase U.F.S.C. vytvorilo, za pomoci všetkých členov federácie, celosvetovú sieť obrany pod názvom Overmind. Túto obrannú sieť riadil superpočítač na ktorom pracovalo stovky vedcov z celého sveta. Superkomp pozostával z 22 častí (toto číslo si ešte zapamätajte...), ktoré boli umiestnené po celom svete, aby v prípade problémov mohli ihneď zasiahnuť. Tento počítač ani nepotreboval nejakú administráciu... bol totiž sebestačný, ale symbolicky ho "ovládal" reprezentant U.F.S.C.
Ako vidíte všetko vyzerá úplne ideálne až na vodcu jednej organizácie. BEHOSUNNS získaval stále väčšiu a väčšiu obľúbenosť a na ich meditácie sa schádzalo stále viac a viac ľudí. Od robotníkov až po vedcov a politikov. Bohužial však nevedeli, že vodca tejto strany dokázal počas meditácie získavať ich myšlienky a informácie.
A tak po nejakom čase vedel takmer úplne všetko o Overminde. Rozhodol sa ho zlikvidovať (čo sa mu aj podarilo) a získal kontrolu na tými 22 základňami. Ľudia sú zhrozený a vyhlasujú State of War...
Nuž máme tak trochu už prehľad o dejovej línii a pozrime sa čo ponúka samotná hra. V prvom rade je to 22 rôznych misií a čo som zatiaľ videl tak rozdiel je hlavne v grafike. Napríklad podľa mňa sa im perfektne podarila zasnežená krajinka, ktorá je fakt dobrá, ale bežný púštny typ na mňa pôsobí tak trochu "umelo", ale ide len o moju mienku. Niekomu sa páči to inému niečo iné...
Prvé čo ma trochu prekvapilo bolo, že sa tam žiadne jednotky nevyrábajú tradičným spôsobom. Ak sa ešte pamätáte na Z, tak tam ste chodili a obsadzovali továrne. V State of War robíte v podstate to isté, ale na obsadenie budovy musíte použiť špeciálnu unikátnu jednotku, ktorá dokáže taktiež aj opraviť alebo upgradeovať budovu.
Nakoľko som ešte nehral plnú verziu, tak nechcem robiť unáhlené názory. Preto čakám na sk alebo en verziu (en sa už distribuje do 25.11.2000, na sk verzii sa ešte stále pracuje). Môžeme sa tešiť na 22 rôznych misií, pozemné a vzdušné jednotky, upgrady budov (a jednotiek), rôzne útoky a podobne. Pravdu povediac sa aj na to celkom teším, pretože to vyzerá celkom dobre a je to aj trochu originálnejšie ako tradičné real-time stratégie. No uvidíme...
|
Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov
Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.17.09. 11:34 | diskusia (1) |
Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2
Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.16.09. 14:27 | diskusia (0) |
Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok
Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.11.09. 11:55 | diskusia (0) |
Mortal Kombat X má dátum vydania
Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.09.09. 15:40 | diskusia (0) |
Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu
Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.03.09. 11:50 | diskusia (0) |
Pillow City: Revelation07.07.2014
|
Bitshift07.07.2014
|
Atlantis Jewels07.07.2014
|
Iris14.06.2014
|
Wolfenstein: The Final Solution08.06.2014
|
Maldita Castilla30.12.2012
|