08.02.2000 00:08, WIN, Komentárov: 0

Battle Isle 4

Ak sa mi dobre zdá, tak v Cauldrone už robím štvrtým rokom. Predovšetkým mam na starosti hudbu a zvuk, potom grafika, 3D modely jednotiek, editovanie máp a veci okolo toho a ešte web... Mam toho dosť a pomaly mi s toho začína už hrabať.... Podieľal som sa na všetkých projektoch ktore zišli z dielne Caulronu... Takže sú to Quadrax a Spellcross.

CHILDREN of Haris

Nazdar Equino-X, mohol by si nám na úvod prezradiť čo a ako robíš v Cauldrone a na ktorých projektoch si sa osobne ty podieľal?

Ak sa mi dobre zdá, tak v Cauldrone už robím štvrtým rokom. Predovšetkým mam na starosti hudbu a zvuk, potom grafika, 3D modely jednotiek, editovanie máp a veci okolo toho a ešte web... Mam toho dosť a pomaly mi s toho začína už hrabať.... Podieľal som sa na všetkých projektoch ktore zišli z dielne Caulronu... Takže sú to Quadrax a Spellcross. Teraz momentálne robím na projekte Battle Isle 4 a začínam sa zapájať do nového projektu Chaser, kde sme so Surim [programátor Chasera] vyvíjali editor, ktorý sa samozrejme stále ešte vyvíja a stále sa doň dávajú potrebne prvky pre plnohodnotne editovanie scén v 3D priestore....

Ty si člen Cauldronu, firmy, ktorá nám priniesla tak skvosty ako Quadrax a Spellcross. Zaujalo, to že ste neostali "chladní" a objavili sa správy o novom projekte. Ako inak v Spellcrosse ste dokázali ukázať svojho strategického ducha. O to viac nás potešila správa, že chystáte pokračovanie slávnej série Battle Isle 4. Znie to priam čarovne, slovenská firma a Battle Isle. Ako dlho už na ňom pracujete a kedy by mal byť hotový ?

Tu odpoviem stručne robíme na nej zhruba, ....sakra ani presne neviem ale je to zhruba rok a na trhu by sa mala objaviť už tento rok niekedy v 3Q.

Veľa ľudí pokladá Incubation, za Battle Isle 4, mohol by si objasniť túto aféru, ktorá chtiac-nechtiac vznikla v herných časopisoch?

Incubation patri do sveta Battle Isle. Nejaký chytrák si potom s toho vyvodil že to bude asi Battle Isle 4 a bolo to na svete. Holt novinári...


Séria Battle Isle ťahových stratégií dobyla nejeden štát, ako sa vám zjavila myšlienka začať robiť na pokračovaní tejto série? Bol to len blesk z čistého neba, že zrazu začneme robiť niečo takéto, alebo to bol skôr ohlas zo strany Blue Byte, ktorý uvideli vaše kvality v Spellcrosse?

Ako si sám napísal, bol to blesk z čistého neba. Blue Byte nám jedného dna zavolal a projekt bol na svete. Spellcross s tým nemal samozrejme nič spoločné. Tento záujem dosť ovplyvnil pripravovaný projekt Shock Troops, na ktorom základe sa nám aj Blue Byte ozval. Samozrejme sme neváhali a pustili sa do projektu z vravou....

O čias Battle Isle 3 je už nejeden ten rôčik, a tak určite bolo na čase vyvinúť novú technológiu. Robíte na Battle Isle 4 nejaký vlastný nový engine, alebo ho licencujete ? Aká bude v konečnom dôsledku podpora grafických kariet?

Vždy sme si enginy robili samy. Ťažko si v našich podmienkach niečo licencovat. BI4 je postavený na novej technológii ktorú si vytvoril sám Cauldron, čiže Andrej hlavný programátor projektu BI4. CO sa tyká gfx kariet, tak si myslím že vyhovieme všetkým...

Ty sa údajne venuješ hudbe, aký štýl hudby k tejto hre preferuješ. Bude sa nejako v určitých momentoch obmieňať? A Hudbe patria aj nejaké tie chrapoty, škrípoty a iné zvuky. čo nám dodáš o tomto ?

Na hudbe začnem pracovať v najbližšich dňoch. Štýl hudby nepreferujem žiaden. Vždy robím hudbu takú aká je potrebná do danej situácie a v danej situácii. Do BI4 by som chcel použiť aj motívy zo starších BI časti, takže pravdepodobne oslovím Chrisa Huelbecka, ktorý robil hudbu do BI o dovolenie remixu nejakej z jeho melódii. Bude to určíte prijemne pre fanúšikov predošlých častí počuť známy motív z čias dávno minulých...

Ty údajne máš veľmi rád deathmatch a tvoje demo súboja s Xaeirom z Quake 3 bolo nádherné, mohol by si interpretovať aká bude podpora multiplayeru, a čo nám ponúkate v tomto smere?

Multiplayer bude a môžem povedať zatiaľ len toľko, že bude veľmi moc zaujímavý. Samozrejme ale viac sa momentálne nikto nedozvie, lebo ešte nebudem konkretizovať, čo všetko bude zahŕňať naša hra po sieti.

Teraz by ma zaujímali nejaké čisla, nemyslím rozpočet, ani tvoj plat a ani ceny v bufete. Otázka je zameraná trochu inam. Koľko ľudí na celom projekte pracuje? Koľko levelov, rôznych nepriateľov, objektov v hre nájdeme. A aký bude asi približne hrací čas?

Projekt Battle Isle 4 zahrna 10 ludi. Piati programátori a grafici. Keď to mam konkretizovať tak to mame jeden hlavný programátor na 3D engine a grafiku, ďalší dvaja na AI, potom jeden na toolsi a editor a posledný piaty na sieťovú komunikáciu. Grafikov rozdelím na dve časti, štyria čo sa starajú o textúry a modeli objektov a ta druha časť som ja editacia máp, grafika bojových jednotiek(51%) a nakoniec hudba a zvuk.

Po dokončení tejto hry máte nejaké plány do budúcnosti okrem toho, že pôjdete na Hawai míňať milióny?

Ja mam nejaké planý do budúcna, ale zatiaľ ich tu nebudem rozvádzať a ostatní neviem či majú nejaké planý ale určíte majú. Kiež by som mohol tie milióny míňať :)))

Bye, Equino-X
ďakujem za rozhovor a držím palce
#aut#

WIN
viac článkov autora

Vaše hodnotenie hry

Aktuálne hodnotenie článkov: 0 / 10
(Hodnotení: 0)

Bleskovky

Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov

Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.
17.09. 11:34 diskusia (1)

Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2

Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.
16.09. 14:27 diskusia (0)

Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok

Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.
11.09. 11:55 diskusia (0)

Mortal Kombat X má dátum vydania

Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.
09.09. 15:40 diskusia (0)

Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu

Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.
03.09. 11:50 diskusia (0)
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
 
GamesWeb.sk Offline - máj 2013
Najnovšie online hry

Pillow City: Revelation

07.07.2014

Bitshift

07.07.2014

Atlantis Jewels

07.07.2014
Najnovšie plné hry

Iris

14.06.2014

Wolfenstein: The Final Solution

08.06.2014

Maldita Castilla

30.12.2012