28.08.2005 00:42, WIN, Komentárov: 0

Soul Calibur 3 - Interview

Hiroaki Yotoriyama, producent exkluzívnych pokračovaní príbehu o dušiach a mečoch pre PlayStation 2, nám poskytol informácie o nových vzrušujúcich režimoch, evolúcii postáv a budúcnosti hry Soulcalibur.

Hiroaki Yotoriyama, producent exkluzívnych pokračovaní príbehu o dušiach a mečoch pre PlayStation 2, nám poskytol informácie o nových vzrušujúcich režimoch, evolúcii postáv a budúcnosti hry Soulcalibur.

Mali ste v úmysle vytvoriť špičkovú hru Soulcalibur III pre konzolu PlayStation 2 ako rozlúčku s aktuálnou generáciou hracích konzol?

Nie je to nevyhnutne odchod z PS2. Pri tvorbe titulu Soulcalibur III sme nemali v úmysle povedať zbohom hardvéru, ani sme o ňom neuvažovali ako o poslednom diele – nikdy sme nemali takéto myšlienky. Viac-menej sme sa obzreli za hrou Soulcalibur II a uvedomili sme si, že existuje toľko vecí, ktoré sme chceli urobiť, ale nemohli sme, pretože sme tento vývoj museli rozšíriť na tri platformy. Aby sme to mohli dosiahnuť, museli sme upustiť od niektorých plánovaných vecí a pristúpili sme ku kompromisu s ohľadom na niektoré funkcie a režimy.

#pic1#

Dalo by sa povedať, že ľutujeme, že sme nemohli urobiť viac. Vtedy sme cítili, že sme sa dostali na samú hranicu možností hardvéru PS2, takže sme čelili dvom výzvam: vylepšiť Soulcalibur III po technickej stránke a rozšíriť jeho príbeh.

Tieto dva body boli naozaj kľúčové. Soulcalibur III musel byť veľmi úspešný na celom svete, takže sme museli zamerať svoje úsilie na jedinú platformu a vytvoriť tú najlepšiu bojovú hru všetkých čias.

Bolo vytvorenie troch nových postáv inšpirované nejakými príbehmi alebo legendami?

Nie všetky postavy sú založené na určitom príbehu alebo legende, v podstate ide o predstavenie nových zbraní. Vezmime si napríklad Tiru [nová postava elfskej bojovníčky SCIII]. Dizajnéri si prezerali niekoľko nových zbraní a do oka im padol ostrý kruh. Vtedy začali rozmýšľať, ktorá postava by mohla takúto zbraň používať – žena alebo muž?

V tomto prípade sa rozhodli pre ženské pohlavie. Keď si ujasnili túto vec, povedali, "Ok, z ktorej časti sveta by žena používajúca takúto zbraň mohla pochádzať?" Takže vybrali časť sveta, ktorá zodpovedala tomuto opisu. Región následne ovplyvnil typ šiat, ktoré má na sebe, fyzický výzor a následne jej pozíciu v línii príbehu.

Toto všetko sa následne prediskutuje medzi ľuďmi, ktorí tvoria bojové štýly a animácie postáv. Keď si skompletizujú tieto informácie, oslovia umelcov, ktorí vytvoria vizuálne prvky. Takto sa to robí – v podstate je to veľmi logický postup.

#pic2#

Takže takto bol vytvorený Soulcalibur – od zbraní?

Áno. Zoberme si napríklad Ivy - najprv začali od jej zbrane, čo je meč, ktorý sa zmení na bič a povedali si, "Aká postava by túto zbraň mohla používať?" Potom sme vyššie opísaným postupom vytvorili Ivy

Všimnú si hráči predchádzajúcich titulov množstva zmien v radoch klasických bojovníkov?

Áno. Ak budete hrať za jednu z klasických postáv, určite si rozdiel všimnete. Napríklad, Kilikove pohyby boli do håbky prepracované a postava je oveľa detailnejšia. Dokonca sa zmenil aj všeobecný štýl boja – vyvinuli sme veľké úsilie, aby bol oveľa sofistikovanejší než pri predchádzajúcich verziách.

Takže základný systém boja prešiel taktiež veľkými zmenami?

Všetky aspekty systému boja boli prepracované – od číselných aspektov až po detailné prvky. Vykonali sme aj veľa jemných vylepšovacích krokov. Skalní hráči si určite povedia, "To je to čo sme chceli!" Majú čo objavovať.

Aký bude osud vybraného bojovníka v režime Tales of Souls [vylepšený príbeh SCIII]? Bude možné si jednoducho zvoliť svoju cestu, alebo bude postava hrať svoju úlohu v krátkych filmových scénach?

Je veľmi veľa prvkov, o ktorých by som rád rozprával, ale jednoducho mi to nedovolili! [smiech] V hre je niekoľko veľmi zaujímavých, veľmi vzrušujúcich a veľmi prekvapujúcich častí príbehu pre každú postavu zvlášť. Tieto elementy objavíte pri hraní hry.

Príbeh bude plynúť normálne – dostanete sa do situácií, kde si budete musieť zvoliť smer ďalšieho vývoja príbehu – a tu sa objavia aj interaktívne filmové scény.

Budú mať rovnakú tvár ako interaktívne koncové scény titulu Soul Blade?

Je to v podstate trošku komplikovanejšie. Pri prechádzaní všetkých týchto rôznych kombinácií a permutácií príbehu postavy sa prirodzene začnete zaujímať o zainteresovanie ostatných postáv vo vašom príbehu. Potom budete chcieť prežiť ich príbeh a poznať ich cesty osudu. Zažijete dobré konce, nešťastné konce a dokonca aj prekvapivé konce.

Môžete vysvetliť princíp fungovania nového režimu Chronicles of The Sword?

Je to spojenie real-time stratégie a boja v štýle Soulcalibur. K dispozícii budete mať mapu, kde budete môcť ovládať vaše jednotky a nepriateľ bude ovládať svoje jednotky a všetko sa bude pohybovať v reálnom čase. Budete musieť, v závislosti od špecifickej misie alebo mapy, splniť určité kritériá pre víťazstvo – budete musieť zabrať strategické body alebo naopak ubrániť svoje strategické miesta. Keď sa dve jednotky stretnú, začne sa boj v štýle Soulcalibur.

Ak boj vyhráte, získate oveľa viac skúseností (bodov), pomocou ktorých si budete zvyšovať úroveň vašej postavy. Rovnako sa budú vylepšovať aj vaše atribúty a stav. V závislosti od zamestnania vašich jednotiek sa budú vyvíjať nové schopnosti, ktoré budete môcť využiť na mape bojového poľa. Vezmime si napríklad bojovníkov ninja, pri zvýšení úrovne sa naučia novú schopnosť, vďaka ktorej sa budú pohybovať po mape rýchlejšie, čo vám poskytne strategickú výhodu.

Myslíte si, že by viacej bojových hier tohto typu malo nasledovať váš príklad, aby sa zabránilo vzrastajúcemu stereotypu tohto žánru?

Určite. Naša vývojová filozofia je zameraná hlavne na fanúšikov, nie na reakcie na postup konkurencie. Ideme si svojou cestou a dostávame odozvy od hráčov, ktorým sa séria Soulcalibur naozaj páči.

Ako vidíte vývoj série Soulcalibur v súvislosti s novou generáciou hracích konzol?

Myslím si, že to nie je až tak o technickej úrovni hardvéru konzol, je to viac o samotnej hre – aký máte motív, aký je námet? Ako som už spomínal, na prvom mieste je hráč. Uvidíme ako budú hráči reagovať na nový hardvér a podľa toho sa zachováme.

Čo sa týka série Soulcalibur, cítim, že má potenciál expandovať za hranice bežného bojového štýlu do nových dimenzií. Začali sme experimentovať s týmito novými možnosťami v titule Soulcalibur III. Už som veľmi netrpezlivý a čakám, ako budú na to fanúšikovia reagovať.


WIN
viac článkov autora

Výrobca:
Distribútor:
Vychádza na platformy:
Žáner:
Dátum vydania:

Vaše hodnotenie hry

Aktuálne hodnotenie článkov: 0 / 10
(Hodnotení: 0)

Bleskovky

Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov

Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.
17.09. 11:34 diskusia (1)

Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2

Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.
16.09. 14:27 diskusia (0)

Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok

Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.
11.09. 11:55 diskusia (0)

Mortal Kombat X má dátum vydania

Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.
09.09. 15:40 diskusia (0)

Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu

Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.
03.09. 11:50 diskusia (0)
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
 
GamesWeb.sk Offline - máj 2013
Najnovšie online hry

Pillow City: Revelation

07.07.2014

Bitshift

07.07.2014

Atlantis Jewels

07.07.2014
Najnovšie plné hry

Iris

14.06.2014

Wolfenstein: The Final Solution

08.06.2014

Maldita Castilla

30.12.2012