Diskusia

ARMA II: Operation Arrowhead

ARMA II: Operation Arrowhead

Tak, je to tu, Black Hawk letí smerom na letisko Loy Manara, kontrolujem svoju výstroj a čakám, kým pristaneme na letiskovej ploche. Úloha je jednoduchá, zabezpečiť letisko a jeho okolie a vytvoriť predmostie na ďalšie operácie v spolupráci s pechotou, jednotkami Delta a obrnenými vozidlami. Je to tu, Operation Arrowhead sa začína.

Pridať komentár
Všetky príspevky
samostatná hra? reagovať
Pridal: , 22.06.2010 08:40
Já bych viděl rozdíl mezi samostatnou hrou a samostatně hratelným datadiskem... i ta cena je nižší, takže se asi nedala očekávat vyšší rozsáhlost než měla ArmA 2 (která nebyla nějak závratná)
RE: samostatná hra? reagovať
Pridal: , 22.06.2010 09:35
Tak to asi ano, ale zas ked uz je to standalone tak by predsalen mohol byt herny cas dlhsi ako u datadisku. Pamatam casy ked klasicke datadisky boli radovo dlhsie ako dnesne hry :(
RE: RE: samostatná hra? reagovať
Pridal: , 22.06.2010 10:15
mno ale když hrací dobu srovnáš s jinejma hrama tak se to od ostatních plnejch her moc nelišší dneska je celkem hodně her kde je hrací doba jen 10 hodin :(
RE: RE: RE: samostatná hra? reagovať
Pridal: DanKanFan, 22.06.2010 10:28
DanKanFanJJ, to je pravda, ale musim sa priznat mozno kacirskej myslienke, ze mne to uz v mojom veku aj vcelku vyhovuje, ked hra nieje extremne dlha. Ked som mal menej rokov, tak bolo aj viacej casu na luskanie dlhych hier, ale dnes som vcelku rad, ked sa mzesti hra do nejakych 12-15 hodin.
RE: RE: RE: samostatná hra? reagovať
Pridal: , 22.06.2010 10:28
musim suhlasit aj s Game_Guru, ze som cakal daleko dlhsi herny cas, realne ta kampan zabere tak 4-5 hodin, co je tak jeden vecer a tiez som zrovna dnes zaspominal na casy, ked herny cas bol viac ako 20 hodin a u niektorych rpg aj viac ako 100, no na druhej strane ma pravdu aj TKB, ze absolutna vacsina hier ma dnes hernu dobu 8-12 hodin, co je na zaplakanie a pytat za taku hru 1600 korun je podla mna zlodejina :)
RE: RE: RE: RE: samostatná hra? reagovať
Pridal: , 22.06.2010 11:24
Tak hraní už není jen o SP či kampani. Arrowhead obsahuje jak kampaň, tak i SP mise, vlastní editor a hlavně MP.... takový Battlefield nemá žádnou kampaň ani SP mise a přesto mu to nikdo nevytýká.
Re: Čelo reagovať
Pridal: LordDan, 22.06.2010 12:00
LordDansamozrejme, ze hranie uz nie je len o SP, ale ja osobne beriem seriu ARMA ako nastupcu Operation Flashpoint, ktory bol o pribehu a o kampani, pokial chcem siahnut po multiplayeri, tak rozhodne po Battlefielde, ktory je tak primarne koncipovany, jednoducho mam rad pribehove hry a aj napriek tomu, ze pribeh o politickej nestabilite niekde daleko na vychode je tu od BIS uz asi po 6-krat, bude to aspon pre mna to hlavne, co ma k hre dovedie a nie multiplayer, na to su tu ine hry
RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 12:37
Jenže tahle kampaň se dá hrát v MP, což je její další plus. Ta hra není jen o SP či MP, jde hrát v obojím. Ta jedna mise jsou v podstatě čtyři v jedné, protože každá pozice se hraje v jiném týmu a v jiné pozici s různými úkoly, takže můžeš kampaň hrát čtyřikrát úplně jinak. Pokud hraješ jen v SP, tak hraješ jen čtvrtinu obsahu kampaně.
RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 15:14
To je možno Tvoja subjektívna potreba. Ale ak niekto radšej simulátor, a to sú skoro všetci čo hrajú Armu, tak ti povie niečo úplne iné. Ak by si takého človeka odkázal v MP na Battlefield, určite by si zaťukal na čelo a poslal ťa niekam. Battlefield je možno primárne koncipovaný pre MP, lenže pre vyblbnutie, ale nemá to s reálnym bojom spoločné absolútne nič, teda okrem tých uniforiem. Na tento účel síce slúži Project reality mod, lenže ten je od PR modárskej komunity, nie od vývojárov. A možno si už čítal že aj tá zahájila migráciu z Battlefieldu na Armu. Chystá sa PR Arma2. <br />PS: Politická nestabilita je základom každého lokálneho konfliktu. Ak sa BIS snaží o realitu, potom sa nediv, že na nej stále stavajú kampane. Alebo by si si predstavoval 3.svetovú, alebo boj o ropu na severnom póle? Spomeň na Dragon Rising. Celá podstata konfliktu bola sci-fi komédia a absolútne to nemalo realistický podtón.
RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: DanKanFan, 22.06.2010 15:35
DanKanFanTak osobne si myslim, ze 3 svetova, pripadne ten boj o ropu je v blizkej buducnosti ovela realistickejsia predstava ako nejaka vymyslena azijska krajina, ktoru opat raz hrdinsky zachranuju geroji z USA. Aj podla mna je toto klise najvyssej urovne. A nielen samotny dej kde su USA ti najlepsi a vsetci ostatni su minimalne podozrivi ak nie hned teroristi, ale aj pristup ku gameplay samotnemu. Preco neurobia nieco z inej armady, co taky SPECNAZ? Toto by mohol byt zaujimavy posun v hernom style, predsalen bojuju asi inym sposobom ako yankees. A kludne by mohli dat konecne trocha na prdel aj USA, ktore by mohlo v pribehu podporovat nejakych teroristov v nestabilnej krajine kvoli surovinam. Toto by bol asi najrealnejsi scenar, ved sa to v podstate deje aj naozaj. Jednoducho US Army vs. zvysok sveta uz ani nieje klise, to uz ani nestoji za zmienku, teda aspon podla mna.
RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 16:11
Je pravda, že Resistance byla unikátní i tím, že to nebylo za "amíky"
RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: LordDan, 22.06.2010 15:40
LordDanto Celo: mierne sme sa nepochopili s tym SP a MP, len som chcel podotknut, ze pre mna bude ARMA pribehova hra ci uz si kampan zahram sam, alebo kooperativne a pokial by som sa chcel vyblbnut v MP, tak by som volil inu hru <br />to Fero: co sa tyka politickej destabilizacie, tak tu som v pribehu nikdy nekritizoval, prave naopak, ako zaklad pribehu sa to objavilo niekolkokrat a vzdy som si hru zahral, pretoze bol pribeh vzdy niecim iny; co sa tyka toho simulatoru, tak 100 hracov, 100 chuti, jednoducho komunita hracov okolo ARMY stavia na simulacii a realite, ja zas ako hrac uprednostim pribeh a v pripade MP skor pre mna osvedcene tituly primarne na to urcene, ako si napisal, na vyblbnutie, ked chcem zazit simulaciu a realitu, otvorim dvere a idem do sveta ;)
RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 16:12
Smiř se s tím, že nejsi tak úplně už cílovka.
RE: RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: LordDan, 22.06.2010 16:19
LordDanotazka potom je, kto je cielovou skupinou tejto hry, ak nie normalny hrac? je to uzka komunita okolo ARMA 2, ktoru neodradili chyby tejto hry a ktora proste rok pocka, kym bude hra vyladena a kym vyjdu mody? myslim, ze jednoducho nie je mozne hnat tieto hry k dokonalej realite, ak chce mat BIS nejaky iny prijem ako od armad po svete
RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 15:54
Arrowhead som samozrejme ešte nehral, ale v Arme2 som kampaň určite necítil tak čiernobielo ako popisuješ. Že by boli amíci anjeli a rusi hajzli, to tam predsa nebolo, alebo som hral inú hru? Ja myslím, že ak BIS robí simulátor VBS pre nejaké armády, potom je jednoduchšie vychádzať z informácií, ktoré majú vďaka tomu dostupné. Stavať to na ruských špeciálnych silách o ktorých asi nevedia nič, do toho by sa mi tiež nechcelo. Armu hrajú často fanatici, ktorým vadí každá nepresnosť a plné fóra máš kritík, kde je čo špatne a čo nezodpovedá presne skutočnosti. Ďaľšia vec je, že amíci majú vo všetkých konfliktoch najviac zastúpenia, posielajú tam najviac ľudí, umiera im najviac vojakov, zatiaľ čo v európe sa handrkujeme o tom, kto tam čo pošle a koľko to bude stáť. Tiež mi amerikanizácia vadí, ale v tomto prípade sa mi zdá na mieste.
RE: RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 15:55
Dodatok: To bolo pre DanKanFan, neviem prečo sa mi ten komentár nepriradil pod ten jeho.
RE: RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: DanKanFan, 22.06.2010 16:09
DanKanFanJasne, ale co che teraz BIS stavat vsetky hry do nekonecna na US Army? Jednoducho to uz je klise, priam az trapne a nie klise, na toto uz nepomozu ziadne argumenty, bud skusia nieco nove, alebo nech uz robia iba simulator pre US Army a nie hry. Skor ci neskor sa im komunita zacne zuzovat, pretoze sa preje stale toho isteho. Ked si k tomu pripocitam pocetne technicke chyby atd, kde sa musi vzdy cakat na patch, tak to nevidim do buducna ruzovo.
RE: RE: RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 16:19
Myslím, že stahuješ kalhoty, když je brod ještě daleko... o tématu, zase za ami, padlo mnoho debat už za dob OFP či před vydáním Armed Assault. Podle mne to není klišé, jako spíše realita trhu. Myslíš si, že si hru za bubáky koupí víc lidí?
RE: RE: RE: RE: RE: Re: Čelo reagovať
Pridal: , 22.06.2010 16:43
Komunita sa im asi zužovať nebude. Totiž neberieš ohľad na jeden zásadný fakt. Arma je otvorená hra, modári do nej robia všetko možné a ako na bežiacom páse. Vďaka editoru sa robia aj misie v profesionálnej kvalite. Je to taký vojenský rFactor a neexistuje žiadna hra v tomto žánre, ktorá by bola po tejto stránke konkurencie schopná. Pripomeniem zase Dragon Rising. Bol postavený vraj na "úžasnom engine". Potom sa ukázalo že nielen nie je úžasný, ale stojí na komerčnom engine, pre ktorý oficiálny prístup komunite Codemasters nemohli umožniť. Hra skončila tak rýchlo, že to prekvapilo aj mňa. Ukázala sa ako jednorázovka a žiadnu komunitu, ktorá by stála za reč si nevybudovala. Arma si komunitu drží a dovoľujem si tvrdiť že jej rastie. A že v základnej verzii je len pár druhov uniforiem? Pozri sa na módy. Nájdeš tam snáď všetky, dokonca i historické. V tom je sila tej hry.
Arma reagovať
Pridal: , 22.06.2010 21:00
Myslim ze jej dam sancu. Konecne to vyzera, ze to neni ani tak zabugovane, aj ked stale to nieje tip top. Na toto vy si fakt mali dat v Bis pozor, lebo to co vzdy na zaciatku predavaju je nedorobok :(
dalsia chyba BI reagovať
Pridal: , 25.06.2010 12:38
Na Arma2 OA sa tesim. <br />Kupoval som si jak OFP, OFP Resistance, ARMA a ARMA2, nekupoval som datadisky. <br /> <br />Mne to pripada ze BI nema spravny koncept: <br />ARMA2 sa snazi byt REAL simulaciou, a teda uz len z tohoto pohladu to nieje nic pre ARKADOVYCH hracov. <br />Co pozaduju hraci REAL simuliacii ? Presnejsie, co by mal taky realisticky simulator umoznit ? <br />a) velmi inteligentne AI, v uplne idealnom pripade miesto AI skutocny hraci <br />b) masivny boj trebars 64 vs 64 hracov <br />c) vymakanu detailnu techniku a zbrane, s realnymi moznostami <br /> <br />Bohuzial, ARMA2 nesplnuje ani jedno z vyssie uvedenych: <br />a) absencia OFICIALNEJ super vyladenej MP misie, kde by bolo mozne hrat 64 vs 64, idealne vo forme KONTUALNEHO boja, kde sa postupne zabera mesto/oblast za mestom/oblastou. Tu sa prave BI naopak orientuje na malicke COOP misie ci SP kampane, a snazi sa tak oslovit ARKADOVYCH hracov. Ba dokonca, ani oficialna Warfare nepomohla, je to pozliepany nefunkcny smejd, neschopny pre MP pouzitie ani 6tich hracov ! Teda Arma2 nema ziadnu "funkcnu" MP misiu pre viac hracov s dlhsim trvanim. <br />b) chyba prvok RPG. Teraz nemyslim ze casom bude mat moja postava "presnejsiu" strelbu ci "rychlehsi beh". Ale skor system ze sa hrac zapoji do boja na OFICIALNOM servery, a ziskava tak "zasluzene" hodnost, vyznamenania a podobne srandicky. Na zaklade nich bude mat v hre napriklad moznost velit druzstvu s vetsim poctom clenov ci uz hracov alebo AI, a tak dalej. Chyba teda system statistik a hodnosti, ktory by nutil hracov hrat tymovo a ziskavat tak postupne hodnosti, ovsem nie rozhodne na styl BF2. <br />c) miesto toho, aby nastavili nejaky vymysleny konflikt len DVOCH stran, a to VYSOKO PROFILOVANYCH (rozdielnych ... ala USA vs nova odnoz CCCP ...(=Rusko, Cina a dalsie), tak nas zaplavuju desiatkami "stran" konfliktu, kde kazda ma len zopar jednotiek a zbrani VELMI NIZKEJ KVALITY. Od zpracovania cez realne vlastnosti az po arkadove ovladania, bez moznosti ovladat moderne zbranove systemy ako to maju v skutocnosti. <br /> <br />A za dalsie, co je to za TOTALNU BLBOST pomenovat nieco ako "samostatny datadisk". To je uz ako pojem "humanitarne bombardovanie" :). <br />a) ak nepotrebuje ku chodu mat zakupenu povodnu hru, ide o SAMOSTATNU HRU. Ci ja ako zakaznik, ktory ma zakupenu povodnu hru, dostavam vyraznu zlavu na nakup tohoto datadisku ? Asi tazko. <br />b) ak potrebuje ku chodu mat zakupenu povodnu hru (staci trebars co i len serial key) jedna sa o DATADISK. <br /> <br />Doporucil by som BISTUDIU, miesto pridavania dalsich OSTROVOV, SP MISII, KAMPANI, STRAN a roznych jednotiek, zostavit DVE jasne vyprofilovane strany konfliktu. Vybrat zopar kusov TECHNIKY pre kazdu stranu. V dalsich "datadiskoch" ci PATCHOCH, uz potom len aktualizovat tieto modely, zlepsovat ich funkcnost, pripadne obcas pridat nejaku tu novu zbran ci vozidlo/helinu pre stranu. Na co mi je 60 roznych zbrani, ked vsetky su v podstate "tie iste" len vizera ze v rukach drzim nieco ine ? Preco nepopracovat na mieridlach, prebijani zbrani, alebo pridat moznosti odoberat a pridavat komponenty zbrani lubovolne (cez baterku, laserovy zameriavac, granatomet, optiku, acog az po predlzene zasobniky a podobne). Co tak radsej pridat miesto dalsich X JEEPOV spravit poriadny HMWW, a postupne na nom popracovat co sa tyka jazdnych vlastnosti, destruktivnych moznosti, cez "otvaranie dvery a nastupovanie" jednotky do nich, miesto "zmiznutia" vojaka pred vozidlom. Radsej nez novu KAMPAN by som tam videl veci ako podpora viacjadrovych procesorov, podpora 8GB pamete, realnejsia destrukcia vozidiel a techniky, od vybuchov cez poskodenia az po "lietanie" mrtvych tiel pri dopade bomb. <br /> <br />Ako niesom takyto DETAILOFIL ... ale skutocne si ARMA komunita praje novy ostrov, kampane a dalsie smejdacky spracovane nove veci, miesto vylepsovania stavajucich ciastocnych veci ? <br /> <br />A v recenzii by som radsej nez BLBOSTI ohladom "kampane" rad pocul to podstatne, co sa "technickeho" zmenilo oproti ARMA2. Cize napriklad viacej o TERMO vizii, viacej o "batohoch ma prenasanie zbrani", viacej o nastavitelnych mieridlach, obrazky k tomu s popisom a ine.
Bleskovky

Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov

Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.
17.09. 11:34 diskusia (1)

Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2

Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.
16.09. 14:27 diskusia (0)

Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok

Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.
11.09. 11:55 diskusia (0)

Mortal Kombat X má dátum vydania

Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.
09.09. 15:40 diskusia (0)

Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu

Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.
03.09. 11:50 diskusia (0)
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
 
GamesWeb.sk Offline - máj 2013
Najnovšie online hry

Pillow City: Revelation

07.07.2014

Bitshift

07.07.2014

Atlantis Jewels

07.07.2014
Najnovšie plné hry

Iris

14.06.2014

Wolfenstein: The Final Solution

08.06.2014

Maldita Castilla

30.12.2012