Diskusia

Battlefield 3

Battlefield 3

Tak a je to tu! Prvá z dvojice jesenných AAA FPSiek konečne dorazila do obchodov a podľa smelých odhadov už stihla k dnešnému dňu predať viac ako 3 milióny kópií. Battlefield 3, konkurenčná nemesis nastávajúceho Modern Warfaru 3, tak má hneď niekoľko dôvodov na radosť - nie lenže sa ako značka opäť dostala na samotný vrchol tohto žánra (teda, minimálne do príchodu druhého menovaného), ale vďaka enormnému záujmu zo stany hráčov má už teraz budúcnosť viac než ružovú.


Pridať komentár
Všetky príspevky
Blamaz reagovať
Pridal: chinaski, 31.10.2011 20:21
chinaskiMal som zatial co docinenia len so singlom ale znechutil ma tak ze multiplayer som nateraz odlozil. To ze minulorocny a dnes prachom zapadany MoH ma bude bavit viac by som pred 2 dnami v zivote nepovedal. Blade bol k hre este zhovievavy, mna totiz jej absolutna neschopnost reagovat na moje ciny dohanala k zachvatom zurivosti. Ona totiz vobec nepocita s tym ze ste rozmyslajuci tvor a ze vidite ovela elegantnejsie riesenia ako frontalny utok. Zial akonahle spravite nieco na co hra nevie zareagovat je koniec zabave. Cakate superov inde ako hra chce? Smola, bud vobec nepridu alebo pridu a uplne vas ignoruju kedze nie ste tam kde ste mali byt, mozete sa okolo nich prechadzat a oni budu stat a nic nerobit takze len chodite pomedzi mrtve babky a killujete ich nozom. A toto zial nie je problem jednej misie toto sa deje permanentne stale. Vasi spolubojovnici su tiez kapitola sama o sebe. Maju vytycenu jedinu cestu a nic viac ak sa nahodou chcete kryt za tym istym stlpom mate smolu, idiot pribehne a vytlaci vas prec, alebo este lepsie zasekne sa do vas takze ste dohrali. Zasekavanie sa vo dverach je uplne normalne pretoze vas blbec spolubojovnik vobec nepocita s tym ze sa do nich mozete dostat pred nim. Ak to spravite mate smolu, rozhodite ho tak, ze nie je schopny splnit rozkaz takze musite restartovat od najblizsieho checkpointu. Jedina misia pri ktorej mi z otvorenej papule tiekli sliny je ta ktora sa odohrava vo vzduchu. Zial svojou naplnou je tak nudna ze si ani nepamatam o com je, ale jej spracovanie od startu po pristanie je uchvatne. Takto ma naposledy dostal atomovy vybuch v prvom Modern Warfare a nasledne splhanie sa zo zruteneho vrtulniku. Battlefield 2 bola pre mna hra ktora zo mna urobila zavislaka takze som kupu BF3 bral ako moralnu povinnost, chcel som si nabazeny trailermi vychutnat nadpriemerny singleplayer zial dostal som nieco oproti comu je aj mnou naveky opovrhovany Black Ops lahodnym pohladenim. Single v BF3 neviem nazvat inak ako blamaz...
Re: Blamaz reagovať
Pridal: Blade, 31.10.2011 21:19
BladeJj, ta letecka je vyborna do momentu kym lietadlo nevzlietne :). Pak nuda. Inak ten atomovy vybuch z MW2 je trosku spoiler, kedze nieco podobne je akoze "WOW" scenou aj v tejto hre (level za rusakov). Inak ako som spominal, tych chyb ktore nepustia hraca dalej, je v hre vela a okrem spominanej tankovej bitky (ktoru som mimochodom musel resetovat pre zblubnutie skriptov hned 3x za sebou!) sa mi regulerne stavalo, ze som cakal aj minutu len nato, kym sa nejaky skript uracil spustit. Problem singleplayeru je skratka v tom, ze hrac mu neprepadne, nie je nim pohlteny, skratka, nehra "hru" dizajnerov pretoze od BF3 caka predsa len cosi viac. A to cosi viac tam skratka nie je.
Re: Re: Blamaz reagovať
Pridal: chinaski, 31.10.2011 22:30
chinaskiJe to co sa SP tyka velke sklamanie. Medal of Honor ma bavil omnoho viac a to ani nehovorim o Bad Company 2 ktoreho SP v porovnanim s tymto exceluje vo vsetkom. V zivote som nehral na x360 tak zabugovanu hru. Okrem leteckej misie som sa vylozene pobavil uz len raz a to v scenke s dinosaurom :) Navyse ma stvala akasi nabozenska korektnost kedze v hre chybala tradicna moslimska Allah Akhbar ktora vzsy nasleduje po ved vieme po com. Som zvedavy co predvedie MW3 necakam od toho intelektualnu lahodku ale snad to aspon nebude zabugovane.
hmm reagovať
Pridal: domino021, 01.11.2011 13:48
..už len s jedným mínusom nesúhlasím... a to je vytknutie držania sa COD štýlu...čo ste preboha očakávali? že hra bude openworld ako Far Cry?...veď to bolo jasne proklamované, že singláč bude skript festivalom ....ďalšia zaujímavosť je to, že rovanký singláč čo sa týka zabugovanosti mal aj Black Ops a predsa dostal peknú guľatú devinu...
Re: hmm reagovať
Pridal: Blade, 01.11.2011 15:25
BladeJe rozdiel sa drzat svojho stylu (seria CoD) a rozdiel kafrat do stylu inych a hrat sa na nieco, co nie som. To druhe je samozrejme Battlefield 3. A ano, ocakvali sme, ze singleplayer BF3 bude aspon trosicku originalny ci inovativny... a nie len priamo skopirovany od konkurencie. Zober si kampan v serii Bad Company - autori kludne mohli prevzat ten koncept otvorenych misii... ja si to osbne viem velmi dobre predstavit. Ale nie - oni museli slepo kopirovat. Uz len preto si zasluzi BF3 konsku davku minusov, pretoze sa nesnazi byt iny. Black Ops je zastupcom serie Call of Duty, takze tam bolo naozaj hlupe ocakavat iny gameplay, nez ten linearny a naskriptovany. A okrem toho, black ops nema take fatalne bugy ako BF3 a jeho kampan cloveka pohli najma preto, lebo je majstrovsky zrezirovana a nesnazi sa stoj co stoj byt vierohodnou ci realistickou.
Re: Re: hmm reagovať
Pridal: domino021, 01.11.2011 19:07
...tak povedať, že kampaň BC2 bola lepšia ako tá BF3 je dosť trúfalé, keďže kampaň BC2 bola asi tá najhoršia akú som kedy videl. Takže si to rozoberieme po bodoch 1. hrať sa na niečo čím BF3 nie je a kopírovať? To je akože čo? Nikto nemôže spraviť lineárnu FPS okrem Call of Duty, pretože je to iba prachsprosté kopírovanie? 2. Inovácie? Aké inovácie sa dajú(okrem audiovizuálu) spraviť vo VOJNOVEJ FPS singelplayerovej kampani? 3. Čiže hodnotiť kampaň Call of Duty kladne sa má už len preto, lebo sa to volá Call of Duty? A battlefield sprýzniť iba preto, lebo sa hra nevolá Call of Duty? 4. V Black Ops bolo toľko nehoráznych chýb v skriptoch(nehovoriac o tom, že na najťažšej obtiažnosti sa nepriatelia respawnovali aj vo vyčistených oblastiach a zjavovali sa priamo z neba) že určite si hra pri vašom štýle hodnotenia nezaslúži hodnotenie 9....určite nie keď BF3 dostal 7,5(A kampaň má taký istý ráz ako pri BF: tzn, že ak vybočíš z predpísanej trasy tak sa skript nespustí) 5. Ani Battlefield sa nesnaží byť vierohodnou, ale určite to nepreháňa a nie je z nej virtuálna strelnica Mne príde, že gamesweb sa snaží upozorniť na seba tým spôsobom, že...."no ostatný volia známky okolo 9, 8,5, tak my dáme 7,5 aby sme pritiahli pozornosť," pričom to vyzerá že to čo vám pri jednej hre vadí si pri druhej absolútne nevšímate
Re: Re: Re: hmm reagovať
Pridal: Blade, 01.11.2011 19:23
BladeMy nehodnortime podla toho, aky je trend a ako hodnotia ine stranky, ale podla toho, ako kvalitna je hra. Nehovoriac ani o tom, ze narozdiel do inych stranok vyuzivame celu 10 clennu stupnicu . A 7.5 je myslim si az az nato, ako o nicom singleplayer BF3 je. Vyhovorky ze co mozu akoze vymysliet v zanri sa hodia tak na zakladnu skolu - za tu hru sa plati tazko zarobenymi peniazmi a ak clovek dostane len prachbiedny derivat inej serie, tak to rozhodne nie je koser. A ja osobne nemam problem s linearnou koridorovkou, pokial funguje ako celok - ak ma vsak nechyti a zakazdym mam pocit dejavu, tak rozhodne to za provotriedny herny zazitok nepovazujem. Inak poprosim neporovnavat Black Ops s BF3, pretoze Black Ops tu bol prvy a teda je zjavne a do oci bijuce, kto sa kym inspiroval. Alebo teda presnejsie, kto koho kopiroval.
Re: Re: Re: Re: hmm reagovať
Pridal: domino021, 01.11.2011 19:47
lenže ani ja som sa nepozrel na hodnotenie a nepovedal som si že recenzia je zlá lebo má hra 7,5...ja som si recenziu prečítal a na hodnotení ma zarazilo to, že to čo vám pri tejto hre vadí si pri konkurenčnej sérii absolútne nevšímate... ...a aké kopírovanie preboha? To že hra je lineárnou strieľačkou automaticky musí znamenať že kopíruje konkurenciu?...OK potom strhnime z hodnotenia všetkým dielom Call of Duty lebo obyčajne kopírujú Medal of Honor Alied Assault a tá hláška o inováciach je smiešna a trápna: nepoznám jediného človeka ktorý by si kúpil Battlefield kvôli singelplayeru(a keď sme už pri inováciách, BF je inovatívne aspoň v audiovizuále)
Re: Re: Re: Re: Re: hmm reagovať
Pridal: chinaski, 01.11.2011 21:35
chinaskiTo ze je hra linearna FPS neznamena, ze musi kopirovat konkurenciu v pripade BF3 to tak ale je. Aj Homefront napriklad kopiroval, ale vedel si popri tom vytvoritt urcite svoje fluidum takze ked si teraz spomeniem na Homefront nevybavi sa mi automaticky CoD klon (hoci nim defacto je). Toto u BF proste nie je mozne, kedze ten od priameho konkurenta nevykrada len herne principy, ale aj konkretne casti scenara, co je uz naozaj trapne. CoD MoH AA nevykrada, on je defacto jeho pokracovanim (dokonca ovela priamejsim ako vsetky ostatne MoH hry), takze len rozvija jeho koncept, to si treba uvedomit. A napriklad ja som si BF3 kupoval aj kvoli singlu, videl som dost vela tlacovych sprav a dost vela trailerov, kde sa nim autori pysili a az do vydania recenzii to nebol len privesok k MP (ako sa to po kritike, zrazu prezentuje). Dokonca som zachytil spravy, ze SP by sa ani nemal recenzovat, kedze je tam len akosi navyse, co uz je totalna blbost. Proste ak dobre vidim si BF3 fan a hra ta bavi, co je super, mna a Blada, ale az tak neocarila, to je vsetko subjektivne a je zbytocne sa o tom hadat. Objektivne hodnotenie vsak musi byt take, ze ta hra ma v SP prilis vela chyb na ktore treba poukazat a ktore si si Ty mozno tym, ze Ta to bavilo nevsimol. Ak nas budes citat nadalej urcite tu bude aj recenzia na MW3 a aj ked seriu evidentne prilis v laske nemas ver mi, ze bude zhodnotena rovnakym sposobom ako BF3, teda ak bude mat chyby budu tam napisane. Nechap to tak, ze sme CoD fans a pluvame na vsetko co je BF.
Re: Re: Re: hmm reagovať
Pridal: chinaski, 01.11.2011 21:23
chinaski1. FPS moze spravit ktokolvek a kludne nech aj kopiruje CoD, je to lider a lidri sa kopiruju. Mal by ale priniest nieco nove, mas pravdu BF3 ma vyborne audio, ale inak na to ake svaly ukazoval v marketingu je to katastrofa. A hlavne jeho fanusikovia nesmu hned skakat meter dvadsat od zeme, ked sa to BF vycita. 2. Vo VOJNOVEJ FPS sa da spravit nespocet inovacii, ak by stylom ktory si prezentoval Ty rozmyslal napr. Steve Jobs, doteraz si kupujeme Nokie a trapime sa s otrasnym Symbianom... Odporucam si zahrat povodne prve Bad Company, tam mas viac inovacii ako vo vsetkych ostatnych FPS ktore odvtedy vysli dokopy... 3. CoD Black Ops je (co sa tyka SP) najhorsia FPS aku som mal tu cest za posledne roky hrat, BF3 je ale od nej lepsia asi len o to audio ktore si spomenul. Je jedno ci je to CoD, alebo BF, ak je to kktina, co obe tieto hry v SP su, treba to ludom povedat (niektori to citia rovnako, ini nie, kazdy mame ine preferencie) 4. Recenzia je subjektivny utvar autora tvariaci sa objektivne. Black Ops recenzoval clovek, ktoreho bavila, u mna by cez 6 nepreliezla. Nastastie nam sefredaktor nekeca do hodnotenia, takze vidis realny odraz toho ako sa dana hra pacila recenzentovi (nie sefredaktorovi, distributorovi, alebo recenzentovej priatelke, alebo vacsine fanusikov). 5. Battlefield 3 je virtualna strelnica aj ked vypnes vsetkych pomocnikov, ak si myslis, ze nie je zahraj si Deus Ex HR a potom uz nieco take nenapises. Co sa tyka toho byt zaujimavy nizsimi znamkami. GW to nepotrebuje, ani ja osobne nepotrebujem nikde rozhlasovat, ze som kriticky recenzent, akurat priemer je pre mna stale 5/10 a nie 7/10. Ja viem nekracame s dobou, ale nechci od ludi ako Mick, Blade, alebo ja, aby sme boli poplatni dobe, mozno to ostatnym pride smiesne, ale ak si pozries nase hodnotenia sme vzdy konstatnti, aj ked mozno nizsi ako konkurencne weby...
Súhlasím s recenziou reagovať
Pridal: Marťas , 05.11.2011 20:44
Marťas Žaiľ SP je sračka tak to nekupujem.........To som si myslel že Bad Company je sračka ale musím priznať že potomto je Bad Company lepšie....Tam aspoň autori neklamali a človek vedel čo má čakať. V Bad Company človek vedel aj mená hrdinov a mali svoj charakter a hra mala svoj štýl a koridor bol otvorenejší....... Z BF 3 urobili zlý klon Call of Duty série...... A že v COD je blbá AI.....tu doprdele protivníci behajú hráčovi do rán alebo človek skape kvôli skirptu pretože nebol kde ho bolo treba, pretože iná postava ho z krytu vyhnala....... Opakovať hru od checkpointu 3x kvôli zlým skriptom nie ďakujem....... Som si kúpil Batman Arham CIty a Uncharted 3 a to bola výhodná investícia...... BF 3 nech najprv vypatchujú a kúpim to za polovicu ceny....... Proste Battlefield 3 nenaplnil očakávania, ktoré vývojári sľúbili, sami sebe uškodili tým čo nedokázali naplniť....
Bleskovky

Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov

Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.
17.09. 11:34 diskusia (1)

Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2

Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.
16.09. 14:27 diskusia (0)

Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok

Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.
11.09. 11:55 diskusia (0)

Mortal Kombat X má dátum vydania

Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.
09.09. 15:40 diskusia (0)

Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu

Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.
03.09. 11:50 diskusia (0)
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
 
GamesWeb.sk Offline - máj 2013
Najnovšie online hry

Pillow City: Revelation

07.07.2014

Bitshift

07.07.2014

Atlantis Jewels

07.07.2014
Najnovšie plné hry

Iris

14.06.2014

Wolfenstein: The Final Solution

08.06.2014

Maldita Castilla

30.12.2012