04.05.2010 12:00, Leonard "Darkfire" Bojničan, Komentárov: 0
EarthWorm Jim

EarthWorm Jim

Pre tých z vás ktorí sa boja hmyzu a červov, práve vstala z mŕtvych vaša nočná mora. Znova sa prebudila k životu dážďovka JIM. Vesmírny hrdina z dávnych čias nám prišiel do iPhonu / iPodu Touch, aby vás svojim extrémne nezvyčajným spracovaním dobre pobavil.

Earth Worm Jim, je behačka z dávnych čias PC, až tak dávnych že veľa nových hráčov ich ani nezažila. Hrdina ktorého máte v hre na starosti je dážďovka, ktorá jedného dňa našla mechanický oblek a tak sa z nej stal super hrdina. A ako super hrdina má aj svoje zvláštne schopnosti, dokáže strieľať, svoje telo používať ako bič, či sa na seba zavesiť. K tomuto autori pridali odľahčené komiksové prevedenie, ktoré z hry robí čistú recesiu plnú zábavy. Či už na vás budú útočiť vrany alebo psi, nočné mory atď., tak v každom levely máte unikátnych nepriateľov a absolútne netypických bossov. Originalita autorov je tu silno cítiť a nedá vám na každom kroku hry pokoja.

Ovládanie je pomocou softwarovo simulovaného joysticku a gombíkov na pravej stane pre streľbu, skákanie alebo použitie biča. Hra vie byť dosť akčná a niekedy dotykový joypad začína byť nevýhodný, keď hráč necíti limit kde sa ma pohnúť a potom stráca nad postavičkou kontrolu. Ale v celkovom sumáre hry , je ovládanie veľmi dobré. Grafika je komixového štýlu, v kvalitnom spracovaní s žiarivými farbami. A napriek tomu o akú starú hru sa jedná, je grafika veľmi dynamická a živá. Pohyb hlavnej postavy je v neuveriteľnom prevedení, aj keď samozrejme, že nieje 3D. Aj hudba je v každom levely iná, avšak Earth Worm Jim vám dáva možnosť pustiť si aj vlastné MP3. Či červíčka budete mastiť pri heavymetale alebo Kelly Family je čisto len na vás.

Záver, jedná sa tu o legendárnu klasiku, ktorá po oprášení a vyleštení stále nestratila svoje čaro a šťavu. Hra vo svojej kategórii stále nestratila schopnosť konkurovať novým titulom a to možno vďaka až dobovému originálnemu dizajnu autorov. Určite by ho veľa ľudí nazvalo geniálnym, ale pojem absolútne haluzný ho vystihuje lepšie. Čo k tomu dodať, skúste a neoľutujete.

Leonard "Darkfire" Bojničan

Výrobca: Gameloft
Distribútor: Apple / Gameloft
Testovaná platforma: iPhone
Žáner: Arkády
Vychádza na platformy: iPad, iPhone

Kalendár herných vydaní

The Last of Us

29.07.2014
PS4, PS3

Risen 3: Titan Lords

15.08.2014
PC, PS3, Xbox 360

Metro: Redux

26.08.2014
Xbox One, PS4, PC

Stronghold Crusader 2

02.09.2014

EA ohlásila odklady vydania ich hier

Konkrétne sa jedná o fps titul Battlefield: Hardline, ktorého sa už tento rok nedočkáme, pretože vydanie bolo preložené na začiatok budúceho roka. Presný dátum však ešte nebol určený. Odkladu sa však dočkalo aj RPG Dragon Age: Inquisition, ktoré si našťastie zahráme ešte tento rok. Tu je odklad len o mesiac, konkrétne na 18. 11. 2014.
včera 12:02 diskusia (0)

PS4 firmware 1.75 konečne dodá podporu 3D Blu-ray

Firmware by mal vyjsť budúci týždeň, pričom okrem podpory prehrávania 3D filmov bude obsahovať aj vylepšenú stabilitu systému a niekoľko ešte neohlásených nových prvkov.
včera 11:11 diskusia (0)

Beyond: Two Souls príde na PS4

Exkluzívny PS3 titul sa nakoniec dostane aj na PS4. Zatiaľ to síce nieje oficiálne, ale podľa rôznych zdrojov sa už pracuje na prerábke, pričom by sme sa mali dockať aj využitia funkcií na PS4 ovládači. Keďže táto hra nedosiahla výrazného komerčného úspechu, tak je viac ako logické, že sa Sony pokúša aj o PS4 port. Pokiaľ sa dočkáme aj vylepšenej grafiky, tak tento prístup len vítame.