04.08.2009 11:00, DKF, Komentárov: 0
iPhone mini hry - druhá časť

iPhone mini hry - druhá časť

Jednoduché hry, ktoré často potešia a na chvíľočku pohltia kompletný záujem hráča. Ich jednoduchosť je ich čaro, ktoré nič neprekoná. Zároveň sú tieto hry často krát za veľmi výhodnú cenu alebo zadarmo. Toto je druhá séria, kde budete s takýmito hrami oboznámení. Prvú časť nájdete tu.

Blocks Classic

Variácia klasickej hry tehličky - Brick´s (tehličky). Hráč musí pomocou prsta navigovať platformu na dolnej časti obrazovky tak, aby odrážal loptičku a s ňou vybil všetky tehly na jej protiľahlej strane. Zničením tehličiek padajú smerom k plošine aj rôzne bonusy a nástrahy. Tie napríklad zväčšujú plošinu, pridajú loptičky, prípadne plošinu zmenšia. Po prejdení niekoľkých sérii levelov sa postupne hráčom otvárajú ďalšie, od ktorých sa neskôr dá aj pokračovať. Grafika je dobre spracovaná a pre túto hru vhodne zobrazená. Celkovo je to na krátke chvíľky hrania, keďže tento titul neponúka žiadne silné obmeny alebo komplexnosť pri hraní.

Hodnotenie: 5,5

7 Colors

Rýchla strategická hra. Na jej začiatku je plocha, ktorá má na sebe veľké množstvo rôzne farebných štvorcov. Hráč a jeho protivník začínajú v protiľahlých rohoch, a postupne zmenou farby svojho základného poľa na farby okolitých získavajú a zväčšujú svoje územie. Jedinú farbu ktorú nemôže použiť je aktuálna farba protivníka. Cieľom hry je samozrejme získať väčšie územie ako má protivník. Hra má možnosti pre jedného a dvoch hráčov na jednom iPhone / iPod Touch, možnosť voľby veľkosti hracieho poľa a samozrejme aj inteligencie hrou riadeného protivníka. Je to jednoznačne originálny nápad a veľmi svižná stratégia, ktorá dokáže dobre zabaviť ľudí, ktorí majú tento žáner radi.

Hodnotenie: 8

2079

Poznáte Asteroids? Ak hej, tak táto hra vám ju bude určite pripomínať. Aj keď to síce nie sú Asteroids, ale pohlaď a podobne zobrazenie vám určite staré časy pripomenú. Hráč má k dispozícii vesmírnu loď a jej pohyb ovláda pomocou nakláňania iPhonu / iPod Touch. Smer streľby zas určuje malý joystick v pravom dolnom rohu obrazovky. Proti hráčovi sa vyrútia kopy nepriateľov, čoraz viac a viac. Boj o prežitie sa začína. Na pomoc sú tu však rôzne bonusy, ktoré sa dajú získať s objektov, na ktorých je nakreslený otáznik. Čerešnička na torte je pekná mega bomba, ktorá sa aktivuje po zatrasení zariadenia.

Hodnotenie: 6

Bejeweled 2

Alias diamant antiky, logická hra pri ktorej treba uložiť tri rovnaké typy kryštálov do vertikálnej alebo horizontálnej polohy. Následovné kryštály zmiznú a uvoľnia miesto pre ďalšie, ktoré dopadajú z hora. Keď sa podarí do línie uložiť viac ako 3 kryštály, tak vtedy vzniká super kryštál, ktorého keď sa zbavíte, tak vybuchne a zoberie so sebou veľkú časť okolia. Hra ma tri módy. Prvý je klasický, kedy sa zbierajú body bez obmedzenia, druhý zasa akčný, kedy hráča limituje čas, no a nakoniec nekonečný, ten nemá žiadne stresujúce obmedzenie. Jednoduchosť tejto hry jej už dávno zaručila obrovský úspech, o čom svedčí aj jej nekonečne množstvo variácií, ktoré vyšlo pre všetky typy zariadení.

Hodnotenie: 6

Vychádza na platformy: iPhone