Diskusia

Neverte petíciám, zavádzajú! (občas)

Neverte petíciám, zavádzajú! (občas)

Petície sú vždy problematické. Aká nádhera, určite si mnohí z vás povedia, že toľko ľudí podporuje snahu dostať hru ako Dark Souls na PC. Lenže podpísať sa pod nejakú petíciu nič nestojí a nikoho to nebolí...


Pridať komentár
Všetky príspevky
Hmm reagovať
Pridal: Blade, 16.01.2012 10:41
BladeTo nie je pesimizmus ale tvrda realita ;). Ale zas na druhu stranu si myslim, ze kazde taketo angazovanie je lepsie ako nic nerobenie.
souhlas reagovať
Pridal: eee, 16.01.2012 17:50
Na PC se vyplati delat jen mainstreamove tiuly, ktere si i pres 90% miru piratstvi koupi dostatecny pocet lidi.
Re: souhlas reagovať
Pridal: triock, 16.01.2012 19:12
What a bullsh*t! A čo všetky tie skvelé indie tituly, ktoré si na seba zarobili i na PC?
Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: DanKanFan, 16.01.2012 19:43
DanKanFanIndie scena je jedna vec, AAA tituly zasa druha, tak ako je pre indie scenu PC zemou zaslubenou, tak prave pre AAA tituly je to vela krat hrob. Ja sa s autorom plne zhodujem, mam osobne skusenosti z predajne hier, kde nemal problem prist jeden mladik za druhym, ktory si kupoval hru na PC a rovno pri pulte pred predavacom mu povedal, ze co to kupuje, nech si to stiahne. A to sa vobec nepoznali, len tak, spontanna rada. Bohuzial takymto trendom sa riadi velka cast a to je cely problem pri hrach, ktorych vyvoj bol velmi nakladny. Koniec koncov naposledy bola dost velka kauza ohladom konverzie L.A. Noire, ked hra vysla na konzoly, tak sa isli PC hraci zblaznit, ze preco hra nevysla aj na PC. Casom sa hra na PC nakoniec dostala, este aj vylepsena, cize sa nebolo na co stazovat a predaje? Ziadna slava. Stiahnutych kusov? Miliony. Na PC sa v dnesnej dobe uzivia hlavne hry, ktore maju MP vlozku s ochranou, takze k plnohodnotnemu hraniu je treba original. Cize vyborne predaje su pri BF3, CoD atd. Pri Batmanovi a spol je to zasa skor smutne.
Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Blade, 16.01.2012 22:02
BladeAsi tak nejako to je. Ale jak vravim, treba bojovat za to, co chceme... nie sa len predcasne vzdavat. Necinnostou sa este nikdy nic nepohlo dalej.
Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 17.01.2012 21:41
Skyrim na PC do toho velmi nezapada co? A prave DS dosiahla na Xboxe velmi slabucke predaje.
Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: DanKanFan, 18.01.2012 11:22
DanKanFanNehnevaj sa na mna, ale praveze Skyrim do toho vcelku zapada, pretoze to je prave ta vynimka potvrdzujuca pravidlo. To ze ma jedna hra na PC uspech prave potvrdzuje slova autora clanku. Lenze len za minuly rok vyslo na PC viacero vybornych titulov, nie len Skyrim. No a ich predaje su kde? Kde je L.A. Noire, Saints Row 3, Batman, AC: Revelations, Zaklinac 2 atd? Koniec koncov, relativne nedavno sme tu mali kratky clanok o tom ako si stoji dvojka Zaklinaca. Ten pomer stiahnuti z torentov vs. zakupene kusy je skratka obrovsky, to nieje ani rozdiel o par percent, ale radovo. Preco myslis, ze sa autori napriklad pri tomto titule rozhodli o port na Xbox aj ked to povodne v plane nemali? Jednoducho, pre vyvojarov je dnes ovela istejsie a lakavejsie ist na konzoly. A naozaj som zvedavy na pomer predanych kusov u tak PC vernemu studiu ako je Blizzard. Aky bude pomer predajov PC verzie a konzolovej verzie Diabla 3. Napriklad taky Batman, ktory je naozaj spickova hra v oboch castiach v PC verzii ma len zlomkove predaje oproti konzolovym avsak vacsina PC hracov ho uz uspesne presla :) Jednoducho toto je kruta realita, preto si nemyslim, ze treba pred tym zatvarat oci a tvarit sa, ze je na PC scene vsetko OK, pretoze to rozhodne nieje.
Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 18.01.2012 21:06
Samozrejme, ze nie je. Piratstvo je na PC najlahsie a tym aj najrozsirenejsie. Ale pomer stiahnutych a kupenych veci je uplne nepodstatny, podstatne su len celkove predaje. DS je na Xboxe prepadak, rovnako bude aj Witcher 2, je to neznama znacka pre americke publikum, kde konzola dominuje. SR sa ti moze pacit ako chce, ale to este neznamena, ze musi mat publikum na PC. MW3 je multiplayer hra a hraje ju na PC menej ludi ako Skyrim co je ciste SP. Riesenie nie je pre vsetkych prejst na konzoly...konzoly uzivia par titulov , PC trh je rozmanitejsi a kupna sila a prachy sa rozdrobuju medzi x roznych zanrov a desiatky titulov. Treba pripominat komercne prepadaky na konzolach? KZ2, Alan Wake a dalo by sa pokracovat. Staci si pozriet anual report takeho Activisionu, polovica prijmov je z PC a to maju predaje CODu na konzoliach legendarne. Plati jednoducha rovnica ak by sa im to neoplatilo tak to nerobia a oni to robia a stale viac titulov ma PC verzie.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: DanKanFan, 18.01.2012 23:17
DanKanFanPrepac, ale toto su take reci typu, co sa babe chcelo, to sa babe zdalo. Tak za prve, v ziadnom pripade na PC neprechadza viacej AAA titulov, prave naopak, okruh AAA titulov sa na PC stale radikalne zmensuje, to je proste fakt. Konzoly prave uzivia viacej AAA titulov ako PC. Ja som nehovoril prave o prepadakoch na konzolach, jasne, ze tam su, ja som teraz hovoril iba o predajoch na PC a tie su minimalne pre hry, ktore nemaju MP. Skyrim je len jedna svetla vynimka. A samozrejme, ze treba porovnavat kolko bolo kusov stiahnutych a kolko sa predalo, pretoze napriklad ty si povedal, ze SR nema publikum, ale ono ho ocividne ma kedze sa stahuje jedna radost, len sa slabo predava, to iste LA Noire, Witcher atd. tieto tituly tu davam iba ako priklad, v skutocnosti je ich ovela viac. To, ze Activision ma polovicu ziskov z PC CoD je pekne, ale to stale potvrdzuje moje tvrdenie, ze je to len vdaka MP. Ved si pozri kolko hier na PC v skutocnosti Activision vydava. Iba tie, ktore maju MP, ako nahle je to hra hlavne o single, tak sa Activision ani neunuva ho dat na PC. Koniec koncov o tom ake su predaje mam prehlad aj z prvej ruky, ked si ludia chodia kupovat CoD na PC po tom, co uz presli single, ale chcu si dat aj MP, ak by tam MP nebolo, tak by sa nik z nich neunuval si hru zakupit. To, ze na PC este vychadza zopar AAA titulov je hlavne vdaka tomu, ze konverzia z Xboxu je relativne jednoducha a malo nakladna. Ak by tam boli naklady vyssie, tak by vacsinou nic nevyslo. PC je vyborne pre indie tituly za par dolarov/eur, avsak v dnesnej dobe uz dost nevyhodne pre AAA tituly, ktorych vyroba bola velmi nakladna, teda pokial hra nema ziadany MP.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 19.01.2012 00:38
Trochu si nepochopil co som pisal. Activision nema polovicu z PC kvoli COD, kvoli COD prave ma len polovicu. Ak by nemalo COD s brutalnymi konzolovymi predajmi tak mu Blizzard (PC only) robi daleko viac prijmov. A to su prave tie zanre, ktore odoberaju prachy inym hram. Ja osobne som 2 roky nekupil a nehral inu hru ako WOW. Fenomen MMO je na konzolach zastupeny minimalne. Strategie rovnako, pozri si odhadovane predaje ANNO 2070, Shoguna 2 a to existuje dalsich x strategii , cely tento zaner na konzolach proste neexistuje a nepredava sa. A ktore z top neexukluzivnych AAA hier tento rok chybali na PC? Neviem preco stale operujes Witcherom 2, tebe sa zda minimalne milionovy predaj , pre vychodny titul za menej ako rok maly? A tiez je to cisto SP hra. Hodnotit trh podla deticiek v obchode na Slovensku je smiesne. Trh si vyhodnocuju developeri a podla toho sa aj spravaju.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: chinaski, 19.01.2012 09:53
chinaskis prepacenim blaboly. Ako do toho nezapada Skyrim? 1,65 miliona predaneho na PC, 5,07 miliona predaneho na X360. No nemusim byt ziaden vrah z wolstritu aby som si do buducnosti spocital kde sa mi to oplati vydavat viacej. Dalej Witcher 2, mno predalo sa ho podla VG charts 0,67 miliona kopii + treba priratat digitalnu distribuciu kde je to lacnejsie cize cca asi ten 1 milion +/- 200k Komercny uspech? Zdanlivy, naklady na vyvoj a predovsetkym marketing presiahli ovela vyssiu sumu ako Ta hra zarobila a to iste Skyrim (PC). Tu vec s odhadovanymi predajmi Shoguna 2 a Anno 2070 som nepochopil. Akoze maju byt vysoke ci ako? Obe hry dokopy nepredaju viac ako Alan Wake ktoreho si ty oznacil za prepadak. KZ2 si oznacil za prepadak, predal 2,8 miliona kusov to na PC nepreda nic, snad nejake MMO.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: dalsi expert..., 19.01.2012 11:45
No zase jeden z tych co do toho vidia....vgchartz v pripade pc je absolutne nespolahlive, presnejsie trackuju predaje len v konzolovych velmociach usa a uk, zvysok si rovno vymyslaju, digitalne predaje su nezapocitane. Kz2 bol komercny prepadak lebo jeho developing budget presiahol 40 mega $, Witcher 2 je uspesny preto, ze jeho len 8 mega. Shogun aj Anno su vonku necely rok a za ten predali viac ako Alan Wake za rok. Schvalne si spocitaj kolko je tych titolov, ktore na konzolach idu cez 2 mil. Je ich par....Deus Ex, Crysis 2 slabota aj napriek zkonzolovatelneniu. Aj zabehnute franchise ako Resistance 3, Infamous 2 ziadne velke uspechy takisto nezozali.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: chinaski, 19.01.2012 13:07
chinaskiBol by si dobry demagog, alebo PR manazer Smeru. Vyberas si len udaje ktore Ti vyhovuju :) To je to iste ako ked Gabe Newell vyhlasi ze Portal 2 im na PC zarobil viac ako na konzolach, no ano zarobil, ale akosi zabudol na to, ze neplati poplatky sam sebe za STEAM... Ja nechapem vlastne o com sa bavime, keby to bolo tak ako vravis Ty kvoli comu by vlastne firmy robili hry na konzoly? Mal by si uplne iny pohlad keby hry vyrabas, alebo aspon poznas niekoho kto ich vyraba, oni si to vzdy dobre zrataju na ktoru platformu sa im to oplati robit a nepozeraju development costy inych hier na wikipedii...
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: LordDan, 19.01.2012 18:14
LordDanTvrdit, ze Anno 2070 bude lamat rekordy v predajoch, alebo bude nejaky uspech, je aj pre mna, zaryteho stratega a PC gamera, dobry vtip *ROFL*. Az som sa popukal. Aj sam velky Rockstar sa vykaslal na PC hracov s Red Dead Redemption, aby to tak nebolo aj s GTA V. Vyrabat hry cisto na PC je blaznovstvo, ktore skonci krachom, tak ako pise DKF pozri na Zaklinaca 2. Mimochodom, kolko novych znaciek strategii, ktore sa dockalo druheho plnohodnotneho pokracovania vyslo za poslednych 12 rokov, ak spravne pocitam, tak dve alebo jedna. Co sa tyka RPG zanru ten cieli na starsich hracov, ktori si nemozu dovolit travit tolko casu za PC a ked ho travia aj v praci, tak konzola je pre nich jasna volba. Vyhodou PC je len vyssi vykon CPU a GPU, to zas stiahne nova generacia konzol a zas bude vsetko tam kde je to aj teraz. Konzolove predaje strcia cele PC do vrecka. Pirati vsetkych zemi spojte sa a kupujte hry, lebo zmraka sa stmieva sa na PC hrami :D
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 19.01.2012 19:39
Ty zaryty PC strateg, a co ked sa Rockstar vykaslal S RDR na PC, no a? Pri LA Noire uz zrazu dako dlho nevahal. O akom zmrakani tu stale trepete chlapci...uz aj Assasini su na PC len s minimalnym odstupom, na rozdiel od minulosti. Ziadna velka spickova multiplatforma PC nevynechava Max Payne 3, R* PC verzia, Nova Lara, ME3, Hitman vsetko PC verzie, kde je to vase zmrakanie sa? Anno 2070 nema uspech? Uz len podla tych amaterov z VGchartz predali za 8 tyzdnov 700k+ a to tam trackovali iba Europu a samozrejme bez digitalu....co je mimochodom viac ako predal Deus Ex, Dark Souls, Dead Island, Mortal Kombat, Warhammer SM atd atd. asi 80% vsetkych hier tento rok na Xboxe. Witcher 1 bol na PC az natolko neuspesny, ze vydali dvojku , ktora sa objavuje v top RPG tento rok a zarobila si na vyvoj za 2 tyzdne predaja. To su tie PC neuspechy, vidno, ze mas asi taky prehlad ako dalsi kolegovia v tejto diskusii ;-)
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: DanKanFan, 19.01.2012 20:14
DanKanFanTak Zaklinac si na seba nezarobil ani nahodou, keby to tak bolo, tak by nevychadzal na Xboxe. Ono totiz aj dva miliony predanych kusov pre studio nestacia na pokrytie nakladov pri takychto tituloch. Treba si uvedomit, ze studiu ide z predaja kazdeho kusu iba par eur, to ze tie hry stoja 30-50 eur neznamena, ze to ide vsetko studiu. Na tej cene je prilepenych este x-y medziclankov, ktore si z nej pekne ukroja. Takze ak vyvoj hry stal napriklad 20-30 milionov, co uz dnes nieje ziadna velka suma pri AAA tituloch, tak si vypocitaj kolko kusov hry sa musi predat, ked z nej ma vydavatelstvo a studio 4-8 eur na kus. Cele toto zamyslenie bolo povodne o tom, ze PC hraci sa stazuju na to, ze nedostavaju nove hry, spisuju peticie atd. Ked ale pride k lamaniu chleba, tak predaje na PC pri pomere hracov su slabe. A k tomu Rockstaru, prerabka LA Noire nebola hned ako hovoris, ale tiez to trvalo a boli aj nejake peticie. A aka je realita? Predaje su mizive. A pri tom, co si vymenoval za tituly, si tak nejak opomenul dalsie obrovske mnozstvo AAA kvalitnych hier, ktore sa na PC nedostanu. Takze o tom, kto sa tu comu rozumie je dost na povazienie.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 19.01.2012 20:39
Menuj ''obrovske mnozstvo AAA titulov'' , ktore sa tento rok na PC nedostali a neboli to exkluzivity. Vidno, ze o Witcherovi nevies nic, ako som uz pisal budget bol 8mil.$ , standartny retail rate pre vydavatela je okolo 30% predajnej sumy, digital ju ma viac ako dvojnasobnu. Pred par mesiacmi CDPR vyhlasil, ze maju predanych tesne okolo miliona kusov, z coho 250k digitalne, takze pocitaj, nie je to velmi tazke. Az tak sa im neoplatil, ze urobili upgrade na verziu 2.0 k dispozicii vsetkym zakaznikom zdarma. Vysvetli mi jednu vec, ako je mozne, ze stale tie PC verzie vychadzaju , ked sa teda neoplatia? Pouzi elementarnu logiku. Dokonca este aj Alana Wake, si idu Remedy na PC dodatocne vydat sami.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: DanKanFan, 19.01.2012 21:51
DanKanFanTak este raz a pomaly, 30% je tak akurat vlhky sen studia, to je totiz maximum pre vydavatela, avsak vydavatel neznamena studio samotne! To ma z tych 30% tak maximalne desat a to uz sme pri realnych cislach. A tieto cisla netaham z prsta, ja sa hernym biznisom zivim, ako predajom, tak aj vyvojom, tak si dovolim tvrdit, ze do toho asi "trocha" vidim a vobec sa neopieram o nejake VGChartz a podobne, ja hovorim z vlastnych skusenosti po X rokoch v hernom biznise. Naozaj to nieje take jednoduche vermi. A to ze Remedy idu prerobit Alana Wakea na PC je len preto, ze to nemozu dat na PS3, inak by to urobili. To iste plati aj pre Zaklinaca, v. 2.0 je hlavne preto, aby sa zvysili predaje, preto vysli aj nove balenia, ktore kupujucich lakaju na pribalenu jednotku, soundtrack, mapu atd, len aby sa predavala. To, ze ju pre zvysnych, co uz hru maju to dali zadarmo je len logicky krok. Ved kto by si ten update aj kupil, ze ano.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 19.01.2012 22:14
Ano je to pre vydavatela, nech pocitas ako pocitas aj keby bolo rovno tvojich 10% pre developera z retailu, tak Witcher 2 na svoj budget zarobil. Len z coho ziju ti developeri na konzolach, kde vladne retail mi potom nie je celkom jasne, kedze tie predaje sa vacsinou k cislam vo viacerych milionoch ani len nepriblizuju. Samozrejme, ze 2.0 je aj marketingovy tah, ale stale si nevysvetlil tu logiku , preco a odkial beru neustale peniaze na vyvoj podla teba cisto stratoveho obchodu? A z coho to teda vsetko zafinancovali , ked bol Witcher 1 PC only? A ked je teda milion predaja za necely rok, malo tak z coho potom ziju ti chudaci co o milionovych predajoch mozu iba snivat? Dufam, ze to zivenie hrami nemyslis retail predaj v niektorom z SVK obchodov , to by bol dost pokriveny pohlad na trh. Btw stale cakam na to obrovske mnozstvo AAA titolov o, ktore PC trh v 2012 pride.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souh reagovať
Pridal: chinaski, 20.01.2012 08:25
chinaskiSpekulujem, lebo zatial este neboli niektore veci oficialne potvrdene ale viacmenej je asi jedno ci vyjdu teraz alebo o rok nie? The Last of Us, The Last Guardian, Nove Final Fantasy, God of War 4(udajne), Twisted Metal, Ryse, Halo 4, Fable Journey, Agent, Alan Wake Night Springs atd... Poprosim o zoznam AAA only PC titulov od teba
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reagovať
Pridal: Mantor, 20.01.2012 10:27
No ty si ale dal paradny zoznam, same dotovane exkluzivne tituly co si zahras len na jednej platforme. A ked uz do toho tahas aj "AAA" tituly ako Twisted Metal a novy AW to uz je dost zle. Tak ja skusim len namatkovo Diablo 3, ARMA 3, SC2: Heart of the swarm, Guild Wars 2, Rfactor 2.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reagovať
Pridal: chinaski, 20.01.2012 11:10
chinaskiDiablo III by som sa sem pisat neodvazil, kedze tam to je co sa tyka vydania na konzoly este otazne a rFactor je AAAcko asi ako ten AW za ktory ma kritizujes. Na predaje GW2 som velmi zvedavy.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: LordDan, 19.01.2012 20:42
LordDanTak prosim vysvetli ty mne, ako ten s najsamvacsim prehladom vo vsetkom, ako je mozne, ze mame take vykonne CPU a GPU, ze v pohode si dame Battlefield 3 na troch monitoroch a teraz pridu nove procesory Ivy Bridge s este vacsim vykonom a nove PCI 3.0 karty s rychlejsim prenosom a pritom vobec tento vykon hry nevyuzivaju. Nie je to preto, ze sa to jednoducho neoplati? Konzoly taky vykon nedaju, ale ked nie su predaje na konzoly, tak preco by to malo vyvojarov a vydavatelov trapit? A ono ich to predsa trapi, to je mi divne. A myslim, ze RDR je teda pre R* omnoho vacsi titul ako dovolim si tvrdit skor B-ckove LA Noire, ale demagogia, je demagogia. A ten nevydareny konzolovy port ani nespominat radsej. Mimochodom nevsimol si si, ze mnoho AAA titulov su len konzolove porty pre PC a preto mnoho inych redaktorov aj na inych weboch toto kritizuje?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 19.01.2012 21:57
Ale vyuzivaju, kazda jedna multiplatforma vyzera a dava moznost vyuzivat zvyseny PC vykon. BF3 je dobry priklad, je na PC uplne niekde inde ako na konzolach. Ano pravdou je, ze do samostatneho vyvoja niecoho takeho ako bol povodne Crysis sa uz nikto nepusta, neoplatilo by sa to. Ale to ani ja netvrdim, len sa snazim vyvracat tie tvoje bludy radikalne sa znizujucich AAA tituloch na PC, neuspesnych hrach a klasickeho argumentu "umierajuceho" PC , ktory pocuvame uz od cias PS1 a stale nie a nie prist. Btw. Steam stupol oproti minulemu roku o 100%, co myslis ako je to s konzolovym trhom medzirocne?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: chinaski, 20.01.2012 08:11
chinaskiCista demagogia co tu predvadzas, ty tu ludi co hry priamo vyvijaju presviedcas o nejakych svojich pravdach vycitanych z internetu... Este raz sa Ta pytam, ked podla teba je to tak ako si Ty myslis, preco vsetci primarne vyvijaju AAAcka pre konzoly? Kto okrem BF3 ten vysoky vykon PC vyuziva? Preco sa PC modly ako Elder Scrolls a Diablo presunuli aj na konzoly? Dokonca ako primarne na ne vyvijane?
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souhlas reagovať
Pridal: Mantor, 20.01.2012 10:52
Tusim nepoznas ziadne ine slovo ako demagogia, mam podozrenie ze ani nevies co to znamena. Ja netvrdim nic take ako, ze PC je raj exkluzivnych titulov, ja tvrdim, ze je blud, ze umiera ako platforma na hranie. Konzoly su normalna hracia platforma, kde sa tocia velke prachy, tak kopa titulov, ktorych cielovka tam presla primarnym vyvojom a co teraz? Sam mam doma konzolu aby som si mohol zahrat nieco co ma tam zaujima ale co z toho ked 95% herneho casu minuly rok som stravil na PC? A mozem ti garantovat, ze ani sekunda nebola na wareze. Aby som sa vratil k povodnej teme Dark Souls na PC ma u mna 100% sancu na kupu. Na konzole len asi 50%, nijako zvlast netuzim po framedropoch v Blightowne, a hranie na konzole pre mna nema ten komfort na ktory som zvyknuty.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: souh reagovať
Pridal: chinaski, 20.01.2012 11:35
chinaskiPC platforma je pre 90% hernych spolocnosti minoritna a venuju jej minimum casu, maximalne teda tu sprasenu konverziu. Su vynimky samozrejme ale v konecnom dosledku je to tak. To, ze si stravil 95% herneho casu s WoW nic neznamena. Ja som stravil 100% herneho casu minuly rok hranim konzolovych titulov, PC mi nemalo co ponuknut, resp. neponukalo mi nic lepsie ako konzoly, kde to je casto vyrazne lepsie optimalizovane a ja nemam zaujem trapit sa niekde so zmrsenym ovladanim a nizkym framerate. A kupovat si novy HW kvoli hram? Viem peniaze investovat aj lepsie. Ty to cele beries tak ako si napisal uz na zaciatku "pomer stiahnutych a kupenych veci je uplne nepodstatny" to je taka sprostost. Ano mozno u komercne uspesnych titulov tvorcovia aj mavnu rukou. Ale co tie ktore si na seba nezarobia ale tvorcovia vidia, ze si ich stiahli miliony ludi? Myslis ze ten pomer im je nepodstatny? A preto si kazdy rozmysli ci radsej pojde na konzoly kde je predsa len vyssia sanca zarobit aj pri kvazi nizsom predaji, ako vydat hru na PC kde ju banda blbcov len stiahne.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reagovať
Pridal: Mantor, 20.01.2012 13:58
Vidno, ze o pc platforme mas mizerny prehlad, co sa ale nedivim kedze sa hrac ciste na konzole. Jeden z dvodovov preco hram na PC je uboha technicka uroven konzolovych verzii hier a nulova sloboda pri volbe. Trochu som ta pomylil s tym WOW, to som hraval pre 4 rokmi tak dlhodobo. Tento rok u mna ziadna MMO to by ten pomer s konzolou bol este vyssi. Zle porty? Tento rok som hral multiplatformove Deus Ex, Crysis 2, BF3, Skyrim, Batman AC vsetky do jednej daleko lepsie spracovane ako na konzolu, s vylepseniami only PC verzie. Okrem toho samozrejme only PC hry, z ktorych uz len v Shogunovi 2 som stravil daleko viac casu ako na vsetkych konzolovych ( LBP2, Iinfamous 2, GOW 3, Demon Souls, Uncharted2) tento rok dohromady. Mna ako hraca proste bavia aj zanre, ktore na konzolach nechyrovat, bez herneho PC sa nezaobidem. A ked uz ho mam nie je pre mna ziadny rozumny dovod kupovat konzolove hry, ked ani zdaleka nestiham hrat to co vychadza a bavi ma na PC. To, ze tebe staci konzola ti neberiem, proste nehravas vsetky zanre.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reagovať
Pridal: chinaski, 20.01.2012 14:30
chinaskiNehnevaj sa ale DEHR, Batman AC a predovsetkym Skyrim oznacit za lepsie spracovane na PC je ked to poviem mierne scestne. Bol som na ich prezentaciach na Gamescome a pri dvoch z nich priamo vyvojari potvrdili ze primarna vyvojova platforma su konzoly. U DEHR neviem, ale myslim si, ze asi tiez. Ale ok myslim, ze obom sa nam uz tuto debatu nechce natahovat. Kazdy zijeme vo svojom svete. Ja som na PC asi ako kazdy vyrastol, hraval som aj zanre ktore dnes uz na konzoliach nehravam, ale postupne som proste presiel na konzole a dokonca aj futbalove manazery a adventury uz hravam na ipade a nie na PC jednoducho preto lebo je to pohodlnejsie, pre mna.
Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: reagovať
Pridal: Mantor, 20.01.2012 15:14
Na tom nie je nic scestne to je proste fakt. Z tych multiplatforiem co som spominal, okrem BF3, asi kazda bola primarne vyvijana na konzoly ale ja ani netvrdim opak. To ale nic nemeni na tom, ze to ako funguju na PC je na mile vzdialene spacovaniu na konzolach. Dovoluje to proste ten vykonovy rozdiel. Ale presne ako pises, kazdemu z nas vyhovuje cosi ine a ked sa Namco na peticiu vykasle, a nechce moje prachy je to ich volba, za dverami caka dalsich x co tie prachy chcu ;-)
tak toto je zasa čo reagovať
Pridal: Blacky, 19.01.2012 12:34
Blackyčlovek neznesie že by sa výhradne konzolová hra mohla portnúť na PC a už musí napísať článok, ktorý šikovne zahalí do problematiky petícií, ktorú aj tak spomenie len v prvých pár vetách. Inak nič len haterstvo voči PC, trápna nenávisť voči PC hráčom a totálma účelovosť. Strašné sklamanie od gameswebu, že uverejnilo niečo také povrchné. Osobne vám dávam ešte jednu šancu, lebo každý občas pochybí, no nabudúce už taký zhovievavý nebudem.
Re: tak toto je zasa čo reagovať
Pridal: chinaski, 19.01.2012 13:10
chinaskiObvinit MickaMaga z haterstvu voci PC hracom je ako obvinit papeza, ze neznasa krestanstvo :D
Re: Re: tak toto je zasa čo reagovať
Pridal: Blacky, 19.01.2012 13:18
Blackynuz na mňa to tak bohužiaľ pôsobí :D
Bleskovky

Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov

Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.
17.09. 11:34 diskusia (1)

Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2

Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.
16.09. 14:27 diskusia (0)

Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok

Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.
11.09. 11:55 diskusia (0)

Mortal Kombat X má dátum vydania

Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.
09.09. 15:40 diskusia (0)

Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu

Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.
03.09. 11:50 diskusia (0)
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
 
GamesWeb.sk Offline - máj 2013
Najnovšie online hry

Pillow City: Revelation

07.07.2014

Bitshift

07.07.2014

Atlantis Jewels

07.07.2014
Najnovšie plné hry

Iris

14.06.2014

Wolfenstein: The Final Solution

08.06.2014

Maldita Castilla

30.12.2012