21.10.2011 13:00, Branislav "chinaski" Hujo, Komentárov: 1
Forza Motorsport 4

Forza Motorsport 4

Vždy keď mám zrecenzovať nejakú autíčkovú hru týždeň sám sebe nadávam. Nadávam si preto že som herný novinár a nie automobilový. Miesto toho, aby som rukami hladil volant Bugatti Veyron, alebo aspoň novej M5 od BMW držím v ruke plastovú imitáciu volantu a musím sa 2 hodiny vadiť s priateľkou aby ma pustila k televízoru aspoň na hodinu aj keď je v telke Monk, alebo ako sa ten debil volá (nechápem ako môže byť v telke vždy keď sa chcem hrať). Holt asi som niekde na životnej križovatke blbo odbočil (ukľudni sa miláčik myslel som profesijnej križovatke).

Napoleon kedysi povedal, že trón je len doska potiahnutá zamatom, no aj tak majú ľudia, alebo dokonca celé tímy, niekedy aj inteligentných ľudí, tendenciu o tento zamatom potiahnutý kus dreva bojovať. A nie je tomu inak ani v boji o pomyselný trón konzolovej automobilovej simulácie. Kandidátov naň je mnoho, ale nebroďme sa bahnom neúspešných a povedzme si pravdu, že reálne si naň môžu nárokovať len série Forza Motorsport a Gran Turismo. Práve Gran Turismo sa naň minulý rok mierne kolísavým krokom vyšvihlo a tak si v Turn 10 povedali, že zasa raz treba Japoncom nakopať prdel. Dnes už je spoločnosť vyspelá (HA HA HA) a tak nebolo treba opäť naštartovať starú dobrú Enolu Gay so zavesenou atómovou bombou a pohľadať na mape Hirošimu, stačilo sa na rok (alebo dva) zavrieť do kancelárie a snažiť sa vytvoriť lepšiu pretekovú simuláciu. Podarilo sa? No ehm...

Dovoľte aby som začal trocha netradične, skopírujem sem odstavec, ktorý som napísal na záver recenzie Forzy Motorsport 3 (šéfredaktor mi potom tento kúsok môže odrátať z honoráru / to si píš - DanKanFan :). Takže napísal som asi toto: Podstatnejším a globálnejším problémom je však určite deštrukčný model. Na jednej strane je chvályhodné, že si autori u niektorých značiek dokázali vôbec vydupať to, že sa ich autám budú dať kriviť plechy, ale ak to už urobili tak nech je to poriadne. Nie je predsa možné, aby v hre, ktorá samú seba pokladá za simulátor po čelnom náraze do bariéry z auta odletel nárazník a ide sa v pohode ďalej. Áno určitá zmena ovládania nastane, ale nie je to nič hrozné a v pohode sa s tým dá pretek vyhrať. O grafickom zobrazení poškodenia ani nehovorím, prehýbanie plechov, alebo diery v karosérii sú vyslovene škaredé a zdiaľky to vyzerá akoby auto bolo natreté nejakou sivou pastou. Ďalšou čiernou škvrnou na bielučkom obale simulátora sú nemenné jazdné podmienky. Čo to znamená? Nuž to, že nech jazdíte kdekoľvek a kedykoľvek stále je krásne a svieti slnko. So škrípajúcimi zubami, by som ešte pochopil, že sa jazdí stále za svetla, ale to, že ani jeden jediný krát nepadne na asfalt ani kvapôčka vody ma mrzí. Ak je hra braná ako simulátor tak nech simuluje aj poveternostné podmienky. Tak toto boli podľa mňa najzávažnejšie nedostatky Forzy Motorsport 3. A chcete vedieť čo zmenili Turn 10? Hlavné menu... Vážne, nesmejte sa predtým bolo rozhranie biele a teraz je čierne, navyše s obrovskými ikonami možností, takže teraz hlavné menu vyzerá ako mobil pre dôchodcov. To v konečnom dôsledku nemusí byť zlé, vždy je dobré rozširovať povedomie o hrách aj medzi širokými masami. Akurát si dosť dobre neviem predstaviť vášho starého otca s AMG od Mercedesu na Nordschleife. Ale možno je váš starý otec Jackie Stewart, v tom prípade chcem byť váš kamarát lebo budete celkom dobre dediť.

Ale dobre, späť k recenzii, pri recenzovaní nie je dobré pristupovať k hre dopredu s tým, že ste na ňu nasr..dený. Emócie treba krotiť na rozumnú úroveň, ale ako ich mám krotiť, keď sa tvorcovia zasa raz vyoné na podstatné veci. Hrdia sa, že v hre majú 500 áut, načo je mi do prd... v hre 500 áut, keď s nimi nemôžem jazdiť v noci, za dažďa, alebo na ľade? Načo je tam Lancia Delta Integrale? To si myslíte, že si ženy dávajú implantáty do pŕs kvôli tomu aby vyzerali lepšie v talároch a sutanách? Nie chcú nosiť výstrihy až po pupok a chcú zvádzať. Integrale má na pravé poludnie na okruhu faktor zvodnosti asi ako Iveta Radičová s pivom a cigaretou v ruke. 500 áut je skutočne dobrý marketingový ťah, ale ja by som pokojne 100 z nich, alebo aj 200, vymenil za aspoň štyri mraky a pár kvapiek dažďa, alebo aspoň za malilinkú tmu, aby som mohol jazdiť len podľa kužeľa ktorý vydávajú moje svetlá. Pokojne by som oželel z marketingového hľadiska určite dôležité autá ako Ford Ka, Citroen C1, všetky americké Muscle Cars (lebo ich nemám rád) a mnoho iných na úkor pár kvapiek H20 a úplne obyčajnej tmy, ktorú poznáme z pohľadu von oknom po ôsmej hodine večernej. Mám smolu Turn 10 poznajú len slniečkové dníčky (asi to je banda 16 ročných teeniek, ktoré majú prvého frajera a ešte sa s ním nerozišli - ty si zlý. pozn. redakcie). Na toto samozrejme neprídete hneď, teda pokiaľ rovnako ako ja nečítate recenzie, ktoré vyšli skôr. Ak nečítate, dobre pre vás, nenaseriete sa asi prvé dve hodiny. Čo musím uznať je, že Turn 10 interface prekopali razantne, ale tak aby nestratil intuitívnosť a prehľadnosť. Dokonca som sa v ňom stratil iba raz. To je oproti konkurencii veľké plus, lebo ak ste hrali GT5 viete, že pri blúdení v kvantách menu a podmenu sa stávalo, že ste tam našli ďalšieho hráča, ktorý sa tam stratil pri hľadaní už dva týždne pred vami... V tomto je Forza 4 pred Japončíkmi.

Asi každý začne režimom kariéra, ktorý hlavne v počiatočných fázach slúži aj ako tutoriál, iný význam natrieskania Fordu Ka a jemu podobných kofotín, pri ktorých máte v kopci chuť vystúpiť a tlačiť, nevidím. Ak si spomínate na spôsob riešenia kariéry v predchádzajúcom dieli asi mi dáte za pravdu, že síce nebol úplne zlý, ale chýbala mu šťava. Tú sa teraz rozhodli pridať autori tým, že zaviedli sekciu World Tour, kde máte všetky dostupné preteky pre vašu momentálnu triedu. Vidíte tu celú zemeguľu z pohľadu, ktorý si ako prvý vychutnal Jurij Gagarin a na určitých miestach vyznačené preteky. Ich postupnosť si nevyberáte vy, ale určí vám to hra. To čo si môžete následne určiť vy je typ preteku. Vždy máte na výber tri možnosti, väčšinou dve, ktoré sa líšia len typom získaného bonusu a tretie, ktoré vás nútia využiť naposledy získané auto. Aby som sa priznal mne tento spôsob vyhovoval, ale ak by sa vám to nepáčilo, je tu aj tá možnosť, že si všetko budete pekne určovať vy, a môžete si vyzobávať len to čo vás zaujíma. Stačí sa v menu vyhnúť položke World Tour a kliknúť na Events.

Samozrejme spočiatku v nízkych triedach vás hra na nejaké ťažké okruhy nepustí a navyše vás núti jazdiť na tých šunkách, s ktorými vám zavadzajú idioti v piatok poobede pred Tescom, ale na druhú stranu sa dá celkom rýchlo levelovať dobrými umiestneniami v pretekoch a aj polhodinové skúšanie v sekciách Upgrade a Tunning prinesie svoj účel. Ak ste lenivý, alebo tomu jednoducho nerozumiete už od minulého dielu existuje aj príkaz Quick upgrade, ktorý vám auto vylepší tak, aby bolo konkurencieschopné vo svojej triede a v najbližších pretekoch. Ale netreba sa báť ani zašpiniť si ruky v garáži, Turn 10 chápu pojem User Friendly a tak aj ten uplne najzbytočnejší detail má svoj popisok a jasné vysvetlenie čo jeho nastavením v aute zmeníte. Japonci z Polyphony Digital evidente doteraz nepochopili, že keď niekde napíšu MacPherson, tak si 80% ľudí predstaví bývalú austrálsku supermodelku a nie nápravu. Nebojte sa teda experimentovať s nastavením. Už som spomenul, že ste za úspechy štedro odmeňovaní. V počiatočných fázach až tak štedro, že je úplne zbytočné kupovať si vlastné autá, úplne v pohode vystačíte s tým čo vám dajú automobilky za úspešné prekročenie hranice nového jazdeckého levelu a víťazstvách v jednotlivých triedach, tentokrát si dokonca môžete vybrať z viacerých áut rôznych značiek, žiadne fixné auto za jedno víťazstvo. Až neskôr budete môcť nasporené financie vymeniť za nejaké to žihadlo. Triedy E až B však zvládnete s tým čo vám darujú. Alebo si ako ja kúpite hneď na začiatku DeLorean a vylepšujete ho až do triedy A, takže na konci jeho životného cyklu jazdí tak, že keby Marty McFly stupí na plyn naberie takú rýchlosť, že sa v čase nezastaví ani v druhohorách... Mimochodom za poctu DeLoreanu a filmom Back to the Future u mňa najú Turn 10 jedno obrovské plus!

Pristúpme ale k tomu dôležitému a tým v prípade recenzie pretekárskeho titulu nemôže byť nič iné ako pretekanie. Už som sa v predchádzajúcich častiach článku vynadával dosť takže tu už to bude miernejšie (a možno nie). Autori sa chvástali, že kompletne prekopali fyzikálny model jazdy, že pracovali s dátami od Pirelli (oficiálny dodávateľ gúm pre F1) a že stvorili úplne novú dynamickú AI. Ak by som chcel byť veľmi zlý a militantne ironický napíšem, že sa to prejavuje tak, že autíčka sa viac nakláňajú, viac sa im šmýka a AI jazdcov je na úrovni čerstvej absolventky autoškoly. Ale nechcem taký byť tak si to nechám pre seba... Pravda je taká, že všetko čo autori spomenuli skutočne v hre je a vy to aj pocítite. Problémom je, že všetky tie srandy si užijete viacmenej len v prípade, že nie ste 90% väčšina, ktorá hráva Forzu s gamepadom, na strednej obtiažnosti so zapnutou kontrolou trakcie a inými pomocníkmi. Ak medzi túto väčšinu patríte vedzte, že rozdiely medzi minulým a súčasným dielom nie sú nijak ohromujúce. A to ako v jazdnom modeli tak aj v grafickom podaní. Graficky je síce hra o máliličko krajšia ako minule, hlavne čo sa okolia trate týka, no ak si potrpíte na grafiku áut tak, Premium Cars v GT5 vyzerajú lepšie. Predsa len sa ale vráťme ešte k tomu jazdnému modelu, ono totiž ak splňate nároky 10% menšiny (nie nehovorím o Pavielovi, Pycovi a iných celebritách) tak si hru užijete (tým nehovorím, že na gamepade nie, ale tam ide skôr o užitie si pocitu rýchlosti). Volant je volant a súboje človek vs. Bugatti Veyron sa vám vryjú do pamäti či chcete, alebo nie, jeho mierna nedotáčavosť v zákrutách a následné zrchlenie po dosiahnutí vrcholu (zákruty) vás naplno zamestná, dávkovanie plynu v prípadoch zadokoliek rovnako tak a súboje kapota na kapotu pri Le Mans špeciáloch, ktoré reagujú aj na nepatrný pohyb volantom sú veľmi výživné pre vaše nervy. Veľmi ma mrzí, že sa žiadnym spôsobom nedá reprodukovať ten pocit, keď si po pretekoch so super špeciálmi, niekde na kľukatiacich sa alpských cestách, vydýchnete a postavíte sa od volantu. Teda moja priateľka vraví, že ten pocit sa nazýva smrad, lebo skutočne pri takýchto pretekoch v ktorých okrem protivníkov bojujete aj s volantom a svojou vlastnou koncentráciou ste spotený ako myš.

Mimochodom ak máte Kinect, Forza 4 je tu pre vás. Nielen, že si môžete zapnúť nakláňanie hlavy v aute podľa toho ako krútite hlavou pred obrazovkou, vy môžete pomocou Kinectu aj jazdiť! Jednoducho predpažíte ruky akoby ste v nich držali volant a krútite, môžete si pri tom aj robiť ústami brrrrrrrrrrrm brrrrrrrrrrm, ale prídete o zážitok, pretože zvuky áut boli údajne nahrávané ručne u každého auta. (Neverím mám C4 a Peugeot 207 a aj u Audi Q7 by som sa hádal). Pridávaním a brzdením sa nemusíte zaťažovať to robí hra sama. Chcel by som vás však poprosiť, aby, v prípade, že takto jazdíte nakrútili svoje home videá a poslali ich na adresu bhujo@gamesweb.sk, v dnešných politicky smutných časoch by som chcel aj trocha zábavy. Ak som sa mierne obtrel o trate povedzme si, že sa na krabici dočítate o tom, že ide o 30 unikátnych lokácii a zhruba 130 variant tratí. Ja by som to ďalej nerozvádzal lebo by som bol zasa zlý, ale poviem vám len toľko, že jedna trať sa dá rozkúskovať aj na 40 kratších úsekov, takže asi tak... Nových tratí je údajne 5, ja som si všimol Alpy, ktoré mi výrazne pripomínali jednu trať z Need 4 Speed (tých úplne pôvodných) dokonca aj tunel tam bol rovnaký.

Dôležitou súčasťou každej takejto hry je AI súperov, práve ona vám totiž dávkuje zábavnosť hry, lebo keď nemáte súpera dlho vás to baviť nebude. AI v hre je priemerná, síce sme boli marketingom masírovaní rečami o dynamickej AI, ale tá je dosť rozporuplná. Potvrdzujem, že každý prektekár v hre má svoj vlastný štýl jazdy, niekto je agresívnejší, niekto strachopud, ale dôležité je, že nejazdia rovnako. Žiaľ to neznamená, že keď im stojíte v ideálnej stope, nevyrazia vás von z trate. Vyrazia! Oni totiž tú stopu uznávajú ako svojho boha a akékoľvek vybočenie z nej je zrejme považované za odluku od cirkvi. Štve ma aj to (ale to nielen vo Forze, ale všade), že keď nabúram do auta pred sebou okamžite idem do hodín, ak však do mňa, tým istým spôsobom, zozadu vletí magor na Lotuse zasa idem do hodín ja, fyzikálne zákony by snáď mohli platiť pre všetkých rovnako. Tešiť sa moc nedá ani z toho, že AI robí pod tlakom chyby. Áno robí, robí to však dookola rovnakým spôsobom, prebrzdením zákruty, výletom na trávu a následným oblúkovým vrátením sa späť na trať. Nečakajte žiadne čelné nárazy do zvodidiel ani nič podobné. Ako som však spomenul dôležité je, aby AI dokázala urobiť preteky napínavé a to sa tu deje, takže v pohode. Spomeniem rovno aj model poškodenia, ale ten sa od predchádzajúcej časti nezmenil vôbec, takže opäť je to na tej úrovni, že vlk sa nažral (hráčska majorita) a koza zostala celá (automobilky). Aj keď netuším prečo automobilky nechcú aby sa ich autá rozbíjali, veď by to mohla byť pre ne skvelá reklama. Napríklad by sa stretli Jožo s Janom a Jano by povedal:"Včera som sa neskutočne rozsekal s A6 Audinou motor bol 300 metrov od auta a nič sa mi nestalo." Jožo by na to reagoval:"Faaaaaakt, ty kokos tak to si musím kúpiť, keď je to také bezpečné." A Audi by malo o zákazníka viac. Skutočne netusím prečo napríklad Porsche vadí rozbíjanie ich áut v hrách, ale kradnutie bankomatov Cayennmi nie. (Aj keď Porsche je zlý príklad, lebo (veľký potlesk) vďaka EA sa v hre Porsche neobjaví, a ak áno tak sú to len upravené špeciály od iných firiem.



V jednej veci, ale Forza 4 valcuje všetkých a to tak, že by sa ostatní konkurenti mali zamyslieť nad svojim ďalším smerovaním. Áno, hovorím o multiplayeri. Ten je totiž vo Forze 4 neskutočný. Toľko možností, nastavení a príležitostí ako môžu všetci tí čo si nedokážu nájsť reálnych priateľov, ukázať svetu, že sú dobrí, doteraz žiadna iná pretekárska hra neponúkla. Konečne sa do pretekov môže zapojiť až 16 protivníkov, čo už skutočne stačí, lebo inak už je to potom na dráhe destruction derby. Ostatne 16 protivníkov už jazdí aj v singli, ale výnimočne väčšinou je na trati 12 áut. Ak vás omrzia klasické preteky (čo sa ale tak rýchlo nestane) máte toho na výber ešte mnoho. Napríklad mód Rivals, čo je odpoveď na službu Autolog od EA. Ak ste v nejakom autoklube máte možnosť porovnávať časy s ostatnými, či už v rámci autoklubu vášho, alebo iných, ak sa vám nejaký čas zdá dosiahnuteľný, nie je nič ľahšie ako ho prekonať. Na trati pritom vidíte ghost car vášho rivala, takže viete, kde a ako mu to išlo. Skvelé je, že ghost cary si môžete ukladať aj v offline móde a importovať ich kedykoľvek.

Forza je ale známa tým, že sa v nej dokážu zabaviť nielen pretekári, ale aj tí z nás, ktorí majú umeleckú dušu (nie, nie všetci sú teplí). Výzdoba a tuning áut je kapitolou samou o sebe, to čo dokážete nájsť na rôznych aukciách, kde potom ľudia svoje výtvory ponúkajú je neuveriteľné. Až mám niekedy pocit, že ich súkromný život musí byť veľmi jednotvárny a prakticky neexistujúci. Jednoducho multiplayer vo Forze 4 stojí za to a je tak masívny, že keď vás raz chytí len ťažko sa budete vracať späť, a to som ešte nespomenul čerešničku na torte.

Tou je samozrejme prepojenie série Forza Motorsport s automobilovým magazínom Top Gear. Neverím, že ho niekto kto to s Forzou myslí vážne nepozná, navyše ho Prima COOL vysiela každý piatok v češtine takže ho už poznajú aj tí, ktorým inak autá nič nehovoria. Nebudem sa tváriť, že by mi nebolo milšie, keby Microsoft radšej investoval prachy do vylepšení hry a nie do licencie TG, lebo verte mi, že dostať Clarksona do hry zadarmo určite nebolo (a Jeremy zrejme neposlal svoj honorár deťom do Ugandy, aby si kúpili nový VW Golf). ALE ja jednoducho Top Gear milujem a tak to MS veľmi rád odpustím. Myslím si síce, že sa Clarksona dalo zotročiť aj viacej a nie len nahovorením intra a predstavením pár áut v móde Autovista ale budiž a vďaka. Autovista je totiž ďalšia z noviniek Forzy 4. Je to vlastne prezentácia pár vybraných vozidiel, ktoré sú virtuálne umiestnené v Dunsfolku v Surrey, kde sa v jednom z hangárov miestneho letiska Top Gear nakrúca. Auto si pritom môžete prehliadnuť, doslova do poslednej skrutky, môžete si otvoriť dvere, nastúpiť a kochať sa, komentár vám pritom sprostredkuje sám Jeremy Clarkson svojim neopakovateľným a nenapodobiteľným štýlom, ktorý angláni zbožňujú až tak, že sa v prieskume 80% z nich vyjadrilo, že Clarkson by mal byť ďalším ministerským predsedom. Je len škoda, že áut v autoviste je tak málo, celé to potom vyzerá tak, ako by autori prišli len do pol cesty a viac už nevládali/nestíhali/nechcelo sa im, ale vďaka aj za to a snáď to bude pokračovať. Našťastie Top Gear vymačkali tvorcovia viac ako Clarksona, takže sa môžete tešiť na merané kolo v aute za rozumnú cenu (Je len na vás či v Liane, Lacetti, alebo v novom Ceed´e - jediným autom na svete, ktoré má v názve apostrof). V singleplayeri si užijete zrážanie koliek autom, v multiplayeri automobilový futbal atď. atď. Hurá, hurá a stokrát hurá za toto. Chceme ale viac, sme nenažraní a hamižní, dajte nám viac Top Gearu, chcem preteky autobusov, chcem prejsť Vietnam na motorke pomaľovanej americkou vlajkou a chcem pretekať s Ghost carom Jeremy Clarksona na Dunsfolku!

Záverečné zhrnutie berte ako moju obhajobu nižšieho hodnotenia ako dali všetci ostatní. Aj napriek mojim výčitkám si stále myslím, že Forza Motorsport 4 je hra ktorá vás bude baviť. Dokonca sa možno posadí na váš pomyselný automobilový trón, ale ja odmietam zatvárať oči pred realitou a tá v tomto prípade hovorí o tom, že sa autori vybrali zlým smerom, vylepšovali síce kde sa dalo, ale všetko na čo ich recenzenti a komunita upozorňovali už po minulom dieli ostalo rovnaké. Rozdiely medzi 3 a 4 dielom sú pre tých čo nemajú volant a nejazdia na hardocre obtiažnostiach tak malé, že pokiaľ nemajú radi Top Gear nemajú dôvod meniť hru. Viete keď pošlete priateľku do obchodu pre pivo a ona sa po troch hodinách vráti so svetrom, ktorý je pre ňu a síce má super výstrih, aj tak vás to naserie, lebo proste ste smädní a nie nadržaní... A o tom to je.


Branislav "chinaski" Hujo
viac článkov autora

Výrobca: Turn 10
Distribútor: Microsoft
Testovaná platforma: Xbox 360
Multiplayer: áno
Lokalizácia: Anglický jazyk, české titulky
Žáner: Závodné
Vychádza na platformy: Xbox 360
Oficiálna stránka: http://forzamotorsport.net/en-us/default.htm
Karta hry: Forza Motorsport 4
Plusy:

- Top Gear

- Jeremy Clarkson

- ešte raz Top Gear

Mínusy:

- slniečkové dníčky

- AI protivníkov

- nevyužitý potenciál

Vaše hodnotenie hry

Aktuálne hodnotenie článkov: 8.5 / 10
(Hodnotení: 6)

Diskusia
Blade Hmm 21. 10. 2011 15:57
Pridať komentár Čítať celú diskusiu
Bleskovky

Halo: Reach je zadarmo pre Gold užívateľov

Hra od Bungie z roku 2010, s ktorou sa rozlúčili so svetom Halo, aby mohli pracovať na aktuálne vydanom Destiny, je tento mesiac zdarma pre všetkých, ktorý si hru ešte nestihli za tie štyri roky zahrať a majú gold účet na Xbox Live. Ak by ste sa stále nevedeli rozhodnúť, či do tejto hry ísť, prečítajte si našu recenziu TU.
17.09. 11:34 diskusia (1)

Pozrite si prvé video k Resident Evil: Revelations 2

Druhé pokračovanie pôvodne 3DS odbočky série Resident Evil, sa nám ukazuje v prvom videu. Ako bude vyzerať hra po grafickej stránke? A môžeme skutočne očakávať návrat ku koreňom a drsnú atmosféru? Pozrite si video a posúďte sami. Nájdete ho TU. Okrem videa však máme aj informácie o spôsobe predaja tejto hry. Tá totiž narozdiel od prvej časti bude predávaná po epizódach. Celkovo sa dočkáme štyroch častí v jednej sezóne, pričom cena jednej časti bude 5,99 Eur, prípadne 24,99 Eur za kompletnú sezónu.
16.09. 14:27 diskusia (0)

Watch_Dogs pre Wii U bude ešte tento rok

Ak ste vlastníkom konzoly od Nintenda, a už ste sa obávali toho, že hackerská akcia sa tento rok na vašu platformu nedostane, tak koniec obáv. Oficiálny dátum vydania je 20. novembra 2014 pre náš región, pričom v Amerike bude hra dostupná už dva dni skôr.
11.09. 11:55 diskusia (0)

Mortal Kombat X má dátum vydania

Ďalšia časť krvavého kúpeľa a polámaných stavcov sa dostane na naše obrazovky budúci rok, konkrétne 14. apríla. Okrem toho sme sa dozvedeli, že sa opäť ako hrateľnej postavy dočkáme aj štvorrukého fešaka Gora.
09.09. 15:40 diskusia (0)

Stronghold Crusader 2 predstavuje novú frakciu

Tento mesiac vychádzajúca RTS, ktorá sa zameriava hlavne na budovanie a obranu vlastnej pevnosti, nám tentokrát predstavuje novú frakciu tichých zabijakov. Ak chcte vidieť aké je to brániť sa a bojovať proti Sultane, pozrite si nové video TU.
03.09. 11:50 diskusia (0)
Anketa
Koľko hodín týždenne ste venovali hrám počas letných prázdnin?
 
GamesWeb.sk Offline - máj 2013
Najnovšie online hry

Pillow City: Revelation

07.07.2014

Bitshift

07.07.2014

Atlantis Jewels

07.07.2014
Najnovšie plné hry

Iris

14.06.2014

Wolfenstein: The Final Solution

08.06.2014

Maldita Castilla

30.12.2012